|
Gil Shwartz - Live @ Dimonda 27-08-02 + Pics!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
טוב, טראקליסט ישן לאללה... אני מנחש שעשית את זה לייב נכון?
סבבה, יש קצת דפקים במעברים, כמו לדוגמא המעבר ל
listen to me mama
או כל מעבר שני ממנו והלאה נראה לי, זה סט רק שלך או בק טו בק? כי בווינאמפ רשום רק השם שלך...
ואגב, איזה ציוד יש שם על העמדה? לא זיהיתי כלום... |
אל תגזים!
לא כל הטראקליסט ישן
ומה לעשות
ניגנתי ישנים כי זה מה שהם הכירו!
זה סט רק שלי
כי את הבק 2 בק איציק לא רוצה שאני יפיץ.
יש שם על העמדה 2 קומפקטים של ג'מיני ומיקסר של ג'מיני |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש שם על העמדה 2 קומפקטים של ג'מיני ומיקסר של ג'מיני |
וואלה? איזה דגם?
ואיך הם? |
|
|
| Gil Shwarts |
גועל של דגם :)
הייתי צריך להדביק ת'מיקסר עם איזולירבנד כדי שלא יתפרק לי.
אבל המע' הגברה פיצתה על הכל עם סאונד עולמי!! |
|
|
| NyKoN |
אני מוריד עכשיו גיל
אני יודע למה לצפות.. |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
גועל של דגם :)
הייתי צריך להדביק ת'מיקסר עם איזולירבנד כדי שלא יתפרק לי.
אבל המע' הגברה פיצתה על הכל עם סאונד עולמי!! |
אוי התכוונתי לקומפאקטים...
זה מהדגמים החדשים? |
|
|
| Gil Shwarts |
איזה חדש?
אמרתי תודה שבכלל שמו לי שם קומפקטים
דיסקמנים היו עובדים יותר טוב :) |
|
|
| Q-PiXeL |
חחחח...
בכל מקרה אתה זוכר אולי תדגם? |
|
|
| Gil Shwarts |
א. למה זה כל כך מעניין אותך?
ב. לא אני לא זוכר את הדגם, מצטער. |
|
|
| Q-PiXeL |
מחפש קומפאקט זול... אז ירדתי לרמה של ג'מיני
:p
טוב לא משנה... |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי
הם שייכים להליקול
זה חלק מהספארים שלהם
אם אתה רוצה אני יכול לברר אם הם מוכרים ואם כן אז בכמה
אבל אני כבר אומר לך שלא כדאי לך בכלל! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש שם על העמדה 2 קומפקטים של ג'מיני ומיקסר של ג'מיני |
איזה פאדיחות!! לא עדיף להביא תציוד שלך?
אם היה לך 2 טכניקס ככה טובים, אז נראה לי היה טראקליסט יותר חדש...
בכל מקרה, רוב המיקסים טובים, לדעתי היה לך עדיף לתקן כמה מהמיקסים לייב, אגב איך הקלטת?
אני מקלית מקלטת למחשב, כי הציוד למעלה והמחשב למטה, אז אם למישהו יש הצעה בשבילי איך להקליט יותר טוב אני ישמח, פשוט כי האיכות בהעברה מדיגיטל לאנלוג ולדיגיטל שוב פשוט דופקת את האיכות... |
|
|
| Gil Shwarts |
נראה לך שאני יביא ת'ציוד שלי?
א: הלחות שם הייתה פשוט לא נורמלית, הכל היה רטוב
ב: למה מה קרה שידפקו לי אותו?
גנבו משם מיקסר לתקליטן האחרון
דווקא מיקסר טוב
4 ערוצים של פיוניר
לא זוכר ת'דגם
ובקשר להקלטה
אם תסתכל בתמונה הראשונה אתה תראה כבל שיוצא מהמיקסר ויורד למטה
היה לי שם DAT
בתוך שקית כדי שלא יירטב והקלטתי את הסטים עליו. |
|
|
|
|