|
De grenzen van Nederland dicht?
|
View this Thread in Original format
| Otte |
| Simpele vraag, moet Nederland zijn grenzen dichtgooien of kan er nog meer bij? |
|
|
| Optimus |
| kan niet/mag niet/is in strijd met Europees verdrag meen ik/onderbouw jouw mening/nee dus |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik word een beetje moe van dit soort draadjes, jongens. Aangezien het elke keer weer dezelfde discussie opleverd en vaak tot een hoop geflame leidt. |
|
|
| Optimus |
| wat heb jij gestemd dan?:D |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat heb jij gestemd dan?:D |
Ja
Otte |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat heb jij gestemd dan?:D |
Nope :D en de onderbouwing van mijn mening geef ik niet, omdat ik me niet meer met deze discussies bezig ga houden op het forum.:rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
Van mij mogen de grenzen dicht...
van TRANCEADDICT ja :whip: Weer zo'n low-life racistische loser erbij...*zucht*
kunnen we AUB een ban op deze woorden krijgen:
- grens/grenzen
- allochtoon
- neger
- zwarte
- turk
- criminaliteit
aargh..kom s in Zuid Afrika kijken stelletje witwerkers...eens kijken hoe die apartheid zich nog steeds manifesteerd...bleh blah blah
*end rant* |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nope :D en de onderbouwing van mijn mening geef ik niet, omdat ik me niet meer met deze discussies bezig ga houden op het forum.:rolleyes: |
Is deze discussie al zo vaak geweest dan?
Otte |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Otte
Is deze discussie al zo vaak geweest dan?
Otte |
Ja :whip: |
|
|
| Chicane |
wat een kutdraad weer zeg.. eerst weer de zoveelste TMF anti-kleuter draad, nu weer een buitenlanders draad...
Welke buitenlanders wou je weren dan? Amerikanen, Australiers, Noren, Fransen, of toch maar weer de Turken, Antillianen, Marokkanen, Surinamers, Indonesiers, Japanners.. etc
beetje onredelijk... bewijst weer eens dat 'Nederland voor de Nederlanders' moet zijn? Als je nou een draad maakte over: "moeten criminele allochtonen (ongeacht land van herkomst) het land uit?" had ik je wel serieuzer genomen |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Welke buitenlanders wou je weren dan? Amerikanen, Australiers, Noren, Fransen, of toch maar weer de Turken, Antillianen, Marokkanen, Surinamers, Indonesiers, Japanners.. etc
|
Vooral Noren niet meer binnen laten hoor, dat zijn vikingen die onze kerken willen leegroven. Eénmaal een noorman altijd een noorman :D :toothless |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
aargh..kom s in Zuid Afrika kijken stelletje witwerkers...eens kijken hoe die apartheid zich nog steeds manifesteerd...bleh blah blah
*end rant* |
Dat is lekker bedoel je... of niet soms.
Otte :conf: |
|
|
|
|