return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
De grenzen van Nederland dicht?
View this Thread in Original format
Otte
Simpele vraag, moet Nederland zijn grenzen dichtgooien of kan er nog meer bij?
Optimus
kan niet/mag niet/is in strijd met Europees verdrag meen ik/onderbouw jouw mening/nee dus
MaGiK54
Ik word een beetje moe van dit soort draadjes, jongens. Aangezien het elke keer weer dezelfde discussie opleverd en vaak tot een hoop geflame leidt.
Optimus
wat heb jij gestemd dan?:D
Otte
quote:
Originally posted by Optimus
wat heb jij gestemd dan?:D


Ja

Otte
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
wat heb jij gestemd dan?:D


Nope :D en de onderbouwing van mijn mening geef ik niet, omdat ik me niet meer met deze discussies bezig ga houden op het forum.:rolleyes:
Miss Proximus
Van mij mogen de grenzen dicht...






































van TRANCEADDICT ja :whip: Weer zo'n low-life racistische loser erbij...*zucht*

kunnen we AUB een ban op deze woorden krijgen:


  • grens/grenzen
  • allochtoon
  • neger
  • zwarte
  • turk
  • criminaliteit


aargh..kom s in Zuid Afrika kijken stelletje witwerkers...eens kijken hoe die apartheid zich nog steeds manifesteerd...bleh blah blah


*end rant*
Otte
quote:
Originally posted by MaGiK54


Nope :D en de onderbouwing van mijn mening geef ik niet, omdat ik me niet meer met deze discussies bezig ga houden op het forum.:rolleyes:

Is deze discussie al zo vaak geweest dan?

Otte
MaGiK54
quote:
Originally posted by Otte

Is deze discussie al zo vaak geweest dan?

Otte


Ja :whip:
Chicane
wat een kutdraad weer zeg.. eerst weer de zoveelste TMF anti-kleuter draad, nu weer een buitenlanders draad...

Welke buitenlanders wou je weren dan? Amerikanen, Australiers, Noren, Fransen, of toch maar weer de Turken, Antillianen, Marokkanen, Surinamers, Indonesiers, Japanners.. etc


beetje onredelijk... bewijst weer eens dat 'Nederland voor de Nederlanders' moet zijn? Als je nou een draad maakte over: "moeten criminele allochtonen (ongeacht land van herkomst) het land uit?" had ik je wel serieuzer genomen

MaGiK54
quote:
Originally posted by Chicane

Welke buitenlanders wou je weren dan? Amerikanen, Australiers, Noren, Fransen, of toch maar weer de Turken, Antillianen, Marokkanen, Surinamers, Indonesiers, Japanners.. etc



Vooral Noren niet meer binnen laten hoor, dat zijn vikingen die onze kerken willen leegroven. Eénmaal een noorman altijd een noorman :D :toothless
Otte
quote:
Originally posted by Miss Proximus

aargh..kom s in Zuid Afrika kijken stelletje witwerkers...eens kijken hoe die apartheid zich nog steeds manifesteerd...bleh blah blah


*end rant*


Dat is lekker bedoel je... of niet soms.

Otte
:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement