|
G-U-Y It's YOUR day !!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
מזל טוב גיא!!!!!!!!!
שלל איחולים מקרב לב :D |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלו!!!!!
תמצא זמן ותכנס לפה יותר!!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב אח שלו!!!!!
תמצא זמן ותכנס לפה יותר!!!! |
Indeed
מזל"ט אחי |
|
|
| divx-master |
מזל טוב גברר עד 121
:eyespop: :tongue3 :crazy: :haha: :eyespop: :tongue3 :crazy: :haha: |
|
|
| warpedd_ |
| מזל טוב אח שלללללללללללללללי |
|
|
| DJ-Energy |
| מזל"ט גיא!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| nimrod levi |
יומולדת שמח!
מזל טובבבבבבב
:happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| NyKoN |
מזל טוב אחי
וואי כמה ימי הולדת יש בזמן האחרון |
|
|
| eXeTik |
הוא כבר שנים שלא נכנס לפה
אבל אני אגיד לו שיש פה את הט'רד הזה, הבעיה היא שאחרי המתנה שאני וחברים שלי הבאנו לו לא נראה לי הוא יהיה מסוגל לקום מהמיטה למחשב :haha: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הוא כבר שנים שלא נכנס לפה
אבל אני אגיד לו שיש פה את הט'רד הזה, הבעיה היא שאחרי המתנה שאני וחברים שלי הבאנו לו לא נראה לי הוא יהיה מסוגל לקום מהמיטה למחשב :haha: |
חחחחח :)
תכל'ס, לא היה איכפת לי :D |
|
|
| NeMeSiS1234 |
תודה רבה לכולם ... במיוחד אני רוצה להודות לרונן על המתנה המקורית לאללה והשווה לאללה!!!
אחי זה שווה את הכסף [=
(המבין יבין)
ואין לי זמן להכנס כבר כי אני עובד הרבה ומבלה פחות ככה שלשבת מול המחשב זה כבר יותר קשה בזמן האחרון
בכל זאת תודה לכולם |
|
|
|
|