return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
SVCD קבצי!!!!
View this Thread in Original format
AnthemFreak
למי שיודע איך להפעיל אותם שיכתוב פה
זה חשוב
אני מקווה שלא צריך די וי די בשביל זה
נכנסתי לדיסק ויש שם רק קבצי דאטה כאלה
אם אתם יודעים תכתבו
בתודה מראש
DjChook
אתה לא צריך DVD
אבל צריך תוכנה שפותחת
DVD
כמו
WINDVD
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DjChook
אתה לא צריך DVD
אבל צריך תוכנה שפותחת
DVD
כמו
WINDVD

תודה אחי!!!
HyPeRSoNiC
יוווווווווווו גם אני צריך עזרה בזה!!!!!!!!
יש לי את ספיידרמן ואת שר הטבעות על
SVCD
והם לא פועלים אצלי בדי וי די
מאיפה אני יכול להשיג את התוכנה הזאת???????????????????????????????
DjChook
אההה
TUCOWS ? DOWNLOAD.COM ?

ובכל מקרה, קראק אני לקחתי מחבר פה
שהוא יודע מי הוא

אז עם יש לו כח להביא פה את פרטי הפריצה

למה בלי לפרוץ אותה היא מתפקדת לא משהו
HyPeRSoNiC
אוקיי סבבה
תודה אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement