|
SVCD קבצי!!!!
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
למי שיודע איך להפעיל אותם שיכתוב פה
זה חשוב
אני מקווה שלא צריך די וי די בשביל זה
נכנסתי לדיסק ויש שם רק קבצי דאטה כאלה
אם אתם יודעים תכתבו
בתודה מראש |
|
|
| DjChook |
אתה לא צריך DVD
אבל צריך תוכנה שפותחת
DVD
כמו
WINDVD |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה לא צריך DVD
אבל צריך תוכנה שפותחת
DVD
כמו
WINDVD |
תודה אחי!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יוווווווווווו גם אני צריך עזרה בזה!!!!!!!!
יש לי את ספיידרמן ואת שר הטבעות על
SVCD
והם לא פועלים אצלי בדי וי די
מאיפה אני יכול להשיג את התוכנה הזאת??????????????????????????????? |
|
|
| DjChook |
אההה
TUCOWS ? DOWNLOAD.COM ?
ובכל מקרה, קראק אני לקחתי מחבר פה
שהוא יודע מי הוא
אז עם יש לו כח להביא פה את פרטי הפריצה
למה בלי לפרוץ אותה היא מתפקדת לא משהו |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אוקיי סבבה
תודה אחי |
|
|
|
|