return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לאוהבי הארד טראנס עצבני - קבלו סט
View this Thread in Original format
DJ F0cus
y0 :)


מדי כל חודש-חודשיים אני מוציא דיסק בסגנון אחר,
הפעם החלטתי להעלות את זה (תודה לצח!)

אז הנה זה:

1. Angel Beats pres. Godfather's Dome - Raise Your Hands Up [Hands Up Mix]
2. Gigi Lav - Full Blast [Mental Miracle RMX]
3. Technoid - Rotation [Schwarzende Mix]
4. Avalon meets. Mythos'n DJ Cosmo - Feels Like Heaven [Rocco Mix]
5. T-78 - Trance On The Beach [Endless Beat Mix]
6. Jordan & Baker - Explode [Seikos & Santoshi Mix]
7. Sensation - The Anthem 2002 [Dana Mix]
8. Murphy Brown - Energizer [Kosmonova Mix]
9. Cosmic Gate - Human Beings [Extended Mix]
10. Dumonde - God Music [Cosmic Gate Mix]
11. Arome - Hands Up [DJ Scot Project Mix]
12. Second Wave - Spectrum [Hard Style Mix]
13. Nu-NRG - One Turn [Original Mix]
14. Zenith DJ - Energy 2002 [Zenith vs. Avex Mix]
15. BBE - Free [S.H.O.K.K. Mix]
16. TNT - First Match [Technoboy Mix]
17. JamX & DeLeon - Can U Dig It [Woody van Eyden Mix]
18. RedWing - Place To Be [Sunrise Mix]

download here


אני לא מקליט הופעות חיות כי אין לי איך,
אבל אני יכול להעלות כמה סטים קודמים שלי, בחלקם השקעתי בדיסק ועטיפה, חלקם סתם הקלטות של סטים ששידרתי באינטרנט.

תגובות.. :)
DjChook
ואי טראקליסט מצוין

אני מת להוריד אבל הלינק נראה לי מת או לא זמין או תפוס או בלה בלה
DJ F0cus
quote:
Originally posted by DjChook
ואי טראקליסט מצוין

אני מת להוריד אבל הלינק נראה לי מת או לא זמין או תפוס או בלה בלה



וואלה, תפוס.. מקסמימום 10 איש בו זמנית.
:(

אבל המהירות טובה לאללה אם אתה כבר מתחיל להוריד.
אצלי לא ירד מה200.
Segev
ברוך השב :)
מה קורה?
מוריד עכשיו ולא יורד לי מ70 שזה דיי טוב מחר נגיב
Vortex_SA
זה נראה לי יותר קלאב, הארד זה לא ממש...
eXeTik
אני עד עכשיו זוכר את הסט הזה ששמת לתחרות סטים פה
מה נסגר אתך אלכס? לאן נעלמת בזמן האחרון?
warpedd_
אחי יש פוטנציאל ממש טוב

אבל למה כלכך מהר
בכל הסט העלת את הפיץ ולדעתי זה קצת הורס
בנוסף יש מקומות שהעברת מטראק לטראק מהר מדי לטעמי
כמו למשל מ
wonderful humen beings>god music >hands up
השארת בשניים הראשונים רק את המלודיה העקרית

חוץ מזה אהבתי
;)
DJ F0cus
quote:
Originally posted by eXeTik
אני עד עכשיו זוכר את הסט הזה ששמת לתחרות סטים פה
מה נסגר אתך אלכס? לאן נעלמת בזמן האחרון?



טוב, הייתי קצת אאוט בזמן האחרון :|
מבטיח להשתפר :)


quote:
Originally posted by warpedd_
אחי יש פוטנציאל ממש טוב

אבל למה כלכך מהר
בכל הסט העלת את הפיץ ולדעתי זה קצת הורס
בנוסף יש מקומות שהעברת מטראק לטראק מהר מדי לטעמי
כמו למשל מ
wonderful humen beings>god music >hands up
השארת בשניים הראשונים רק את המלודיה העקרית

חוץ מזה אהבתי
;)



DJ Networx בקשר לפיץ' - אני דיי מושפע בסטים כאלה מ
רק שאני שונא את המיקסוס של די ג'יי דין ולרוב את הטראקים שהוא שם, אבל אני ממשיך את הרעיון.

ודווקא בטראקים שהזכרת אני בדיוק שומע את ההיפך ממה שאמרת - השארתי את המלודיה העיקרית יחד עם הבייסליין.. לא הבנתי למה זה היה מהיר מדי דווקא במיקסים האלה :)

טוב, חוצמזה - אני כנראה אעלה עוד, הפעם לא סט כזה - דיסק שהוצאתי לפני 3 חודשים בערך
warpedd_
quote:
Originally posted by DJ F0cus

DJ Networx בקשר לפיץ' - אני דיי מושפע בסטים כאלה מ
רק שאני שונא את המיקסוס של די ג'יי דין ולרוב את הטראקים שהוא שם, אבל אני ממשיך את הרעיון.

ודווקא בטראקים שהזכרת אני בדיוק שומע את ההיפך ממה שאמרת - השארתי את המלודיה העיקרית יחד עם הבייסליין.. לא הבנתי למה זה היה מהיר מדי דווקא במיקסים האלה :)


בקשר למשפט הראשון לא הבנתי מה התכוונת

בקשר לשני אתה צודק
שמעתי את הסט עוד כמה פעמים והפק הוא רק בגוד מיוזיק
השארת אותו 3 דקות
לא חבל?;)
DjChook
אחלה אחלה סט אחי

אני ממש אוהב את זה

תן לי
CUE
אני שם באוטו

Vortex_SA
quote:
Originally posted by warpedd_


בקשר למשפט הראשון לא הבנתי מה התכוונת

בקשר לשני אתה צודק
שמעתי את הסט עוד כמה פעמים והפק הוא רק בגוד מיוזיק
השארת אותו 3 דקות
לא חבל?;)


למה מה אתה מפסיד? את העליה השניה? מה זה משנה? היא בערך אותו דבר לא?
לדעתי עדיף להכניס יותר טראקים בסט, ככה אתה שומר את הקהל יותר במתח וגם במילא יש מלא טרקים שהעליות שלהם אותו דבר, אז מה הטעם?
Scorchio
אין לך מה להודות לי
תענוג לשמוע את הסטים שלך
סט מצויין
תמשיך ככה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement