return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Dj Tiesto- Live @ חוות היען (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אני שם כסף ש
OGi
משחררים את זה
:P


פה הטעות שלך

CaN Rulez !!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אני שם כסף ש
OGi
משחררים את זה
:P


חחחחחחחח אני מצטרף להימור ביחד איתך :D
דיברתי איתו כבר על זה בצהריים
NyKoN
טוב
נגמר
אני אישית אהבתי למרות שכמה בפורום לא אהבו

הקלטתי את הסט מ1:55
ויש סיכוי שאני אצליח להפוך אותו לאמפי3 אצל חבר
eXeTik
סט מעפן בטירוף, והאיכות שידור בכלל הייתה על הפנים
אההה- ואודי חמודי... התחברתי לווידאו כמה פעמים וראיתי את האנרגיות המטורפות שרצות באולפן :stongue:
nimrod levi
תשמעו הטראקיםפ עצמם היו טובים המיקסוס גם מצוין בכמה זמן ששמעתי
כאילו זה טייאסטו זה מה שמצפים
אבל הוא לא חידש כלום
מתוך אני יודע איזה 50 טראקים אולי 5 היו חדשים שהרבה לא שמעו
וציפיתי ליותר כל הסט היה דברים מוכירם..
ומזה התאכזבתי...
Vman
מה זה???????????????????????????????????

זה טייסטו???????????????????????????????

זה אולי חייסטו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טראק ליסט עלוב מליפני שנה מיקסים מקנטים שלא לדבר שהסט היה בנוי כמו של ילד בן 8 מה זה????????????
אפילו לא הציגו אותו במיקרופון בטענה ש"יש בעיות טכניות" ?????
COME ON!!!!!!!!!!!
משהו מסקיח פה והפעם זה לא פול אוקנפולד שהזיע !!!
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחח
היה עד כדי כך גרוע?!!?!?!?!?!!?
מזל שלא שמעתי את זה.........
Gil Shwarts
הוא היה פשוט מגעיל
כל הכבוד שלי אליו פשוט נעלם
מזה???
בושה וחרפה
והטראקים היו בכזאת מהירות שאתה נרדם בין ביט לביט
זה היה כל כך איטי
נראה לי בצ'ילאאוט זון שם כולם נרדמו
DjChook
יווו אודי עכשיו שאתה מזכיר את זה

גם אני וחבר שלי מתפלאים למה לא הכריזו עליו ולא אומרים שזה הוא
Hell_Copter
כמו שאני ויובל אמרנו...

DJ_Tiesto_-_Live_form_Eilat_on_Radio_BU_99FM-08-31-CABLE-2002-OGi

אבל חרא סט אז אני לא יוריד...

שמענו כמה דקות בהתחלה והיה כל כך מגעיל שישר אמרתי על הזין שלי אם זה טייסטו ושמנו באוטו דיסק עם דברים טובים

oDrori
מסתבר שהוא באותה מגמה בתיקלוט כמו בהפקה... לא יודע מי פה בודק את הפורומים הבינלאומיים יותר, אבל אנשים די שונאים אותו כרגע.
Vman
כי הוא גרוע!!!
אם הייתי משלם 150 - 200 שקל בשביל זה הייתי מתאבד!
עדיף להביא בהופעה חיה את קוקו והקלידן סטיב מאשר אותו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement