|
Dj Tiesto- Live @ חוות היען (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני שם כסף ש
OGi
משחררים את זה
:P |
פה הטעות שלך
CaN Rulez !!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני שם כסף ש
OGi
משחררים את זה
:P |
חחחחחחחח אני מצטרף להימור ביחד איתך :D
דיברתי איתו כבר על זה בצהריים |
|
|
| NyKoN |
טוב
נגמר
אני אישית אהבתי למרות שכמה בפורום לא אהבו
הקלטתי את הסט מ1:55
ויש סיכוי שאני אצליח להפוך אותו לאמפי3 אצל חבר |
|
|
| eXeTik |
סט מעפן בטירוף, והאיכות שידור בכלל הייתה על הפנים
אההה- ואודי חמודי... התחברתי לווידאו כמה פעמים וראיתי את האנרגיות המטורפות שרצות באולפן :stongue: |
|
|
| nimrod levi |
תשמעו הטראקיםפ עצמם היו טובים המיקסוס גם מצוין בכמה זמן ששמעתי
כאילו זה טייאסטו זה מה שמצפים
אבל הוא לא חידש כלום
מתוך אני יודע איזה 50 טראקים אולי 5 היו חדשים שהרבה לא שמעו
וציפיתי ליותר כל הסט היה דברים מוכירם..
ומזה התאכזבתי... |
|
|
| Vman |
מה זה???????????????????????????????????
זה טייסטו???????????????????????????????
זה אולי חייסטו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טראק ליסט עלוב מליפני שנה מיקסים מקנטים שלא לדבר שהסט היה בנוי כמו של ילד בן 8 מה זה????????????
אפילו לא הציגו אותו במיקרופון בטענה ש"יש בעיות טכניות" ?????
COME ON!!!!!!!!!!!
משהו מסקיח פה והפעם זה לא פול אוקנפולד שהזיע !!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחח
היה עד כדי כך גרוע?!!?!?!?!?!!?
מזל שלא שמעתי את זה......... |
|
|
| Gil Shwarts |
הוא היה פשוט מגעיל
כל הכבוד שלי אליו פשוט נעלם
מזה???
בושה וחרפה
והטראקים היו בכזאת מהירות שאתה נרדם בין ביט לביט
זה היה כל כך איטי
נראה לי בצ'ילאאוט זון שם כולם נרדמו |
|
|
| DjChook |
יווו אודי עכשיו שאתה מזכיר את זה
גם אני וחבר שלי מתפלאים למה לא הכריזו עליו ולא אומרים שזה הוא |
|
|
| Hell_Copter |
כמו שאני ויובל אמרנו...
DJ_Tiesto_-_Live_form_Eilat_on_Radio_BU_99FM-08-31-CABLE-2002-OGi
אבל חרא סט אז אני לא יוריד...
שמענו כמה דקות בהתחלה והיה כל כך מגעיל שישר אמרתי על הזין שלי אם זה טייסטו ושמנו באוטו דיסק עם דברים טובים |
|
|
| oDrori |
| מסתבר שהוא באותה מגמה בתיקלוט כמו בהפקה... לא יודע מי פה בודק את הפורומים הבינלאומיים יותר, אבל אנשים די שונאים אותו כרגע. |
|
|
| Vman |
כי הוא גרוע!!!
אם הייתי משלם 150 - 200 שקל בשביל זה הייתי מתאבד!
עדיף להביא בהופעה חיה את קוקו והקלידן סטיב מאשר אותו |
|
|
|
|