|
I Love Trance presents I Love Trance, Trancemasters & High Energy
|
View this Thread in Original format
| -TAIS- |
Hier ff een kort overzichtje van de komende I Love Trance feesten. IMHO superrelaxe feesten met een goede sfeer. Komende maand staan er nogal wat feesten op de agenda van hen. Ze zijn ook sterk aan het uitbereiden. Vanaf nu 1x per maand in de Nightlive Church in Maastricht met I Love Trance. I Love Trance vind ook 1x per 2 maanden plaats in de Eau in Den Haag. Verder natuurlijk nog Nu Trance/Trancemasters 1x per maand in de Escape en 1x per 2 maanden High Energy in de Hemkaade in Zaandam.
En ze zijn ook nog op zoek naar een nieuwe (extra) thuisbasis in Amsterdam voor I Love Trance, nu de Marcanti niet meer is...
30 Augustus - Nu Trance/Trancemasters - Escape Venue Amsterdam
Entrance 10 (at door 12) - 23:00-05:00
DJs:
Spider
Precision
Marc Van Bekkum
7 September - I Love Trance - The presentation of the Residents - Nightlive Church Maastricht
Entrance 10 (at door 12,50) - 23:00-05:00
DJs:
Spider
Precision
Marc Van Bekkum
20 September - I Love Trance - Eau Dance Theater The Hague
Entrance 15 (at door 18) - 22:00-05:00
DJs:
Precision
Jurgen
Spider
Misja Helsloot
Onne
Marc Van Bekkum
21 September - High Energy - Hemkade Zaandam
Entrance 19 (presale)
DJs:
Rank 1
Precision
Misja Helsloot
Spider
Bas & Ram
Onne
Jean
Marc Van Bekkum
Klubbheads
The Freak
Toch allemaal wel redelijk trancy lineups dacht ik zo. Ik zal er sowieso de 21e zijn in de Hemkade, misschien ook nog wel een eventje eerder.
Meer info op www.ilovetrance.nl en www.high-energy.nl (moet nog geupdate worden)!
Nog meer TA's die naar een van deze feesten gaan? |
|
|
| Chicane |
Samen effe met een bierglas op ons hoofd op de foto bij High Energy :D
Ik ben der biiiiiiiiihiiiiiij.... at your service .o> |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Chicane
Samen effe met een bierglas op ons hoofd op de foto bij High Energy :D
Ik ben der biiiiiiiiihiiiiiij.... at your service .o> |
Ik ben er dan ook! |
|
|
| -TAIS- |
Gisteren zijn ze bij Trancemasters komen filmen van V8 en hebben ze een kort interviewtje gedaan met Spider & Precision over trance en de dj-rug (wat judge jules heeft, dat heel z'n rug verkloot is door het draaien).
Wordt a.s. zaterdag 7 september om 18:30 uitgezonden op V8. Checken dus :) |
|
|
| T.H.C. |
Ik was er gisterren ook.Dit was de eerste keer escape voor mij, de escape is wel een mooie tent (met relaxte medewerkers) maar het was er niet zo heel druk, setjes waren ook niet echt geweldig, toch nog wel goed kunnen vermaken.
Ik ben net wakker, het koste me een kwartier om te onddekken dat het zaterdag avond is en dat ik door 2 afspraken heen ben geslapen:confused:
edit: Entree was 16 aan de deur ipv 12 (niet dat dit boeiend is maartoch....) |
|
|
| ahp2002 |
hoe draait marc van bekkum? ken hem totaal niet
spider is ietsje te hard voor me. precision is een toppertje |
|
|
| T.H.C. |
| Hmm...hij begon met draaien, waren toen ongeveer 10 mensen binnen hij draaide dus erg rustig, maar dat deed voor mijn gevoel iedereen vrijdag, zelfs spider kwam een beetje suf over, magoed het is ook niet mijn favo muziek dus ik zal ze maar niet al te veel af gaan kraken, Ik meen me te herinderren dat Marc aan het einde van zijn set nog wel 2 wel aardige "ratel" plaatjes draaide (richting techno) vonk nog wel aardig (ik ging er eigenlijk meer heen om wat bekenden weer eens te zien) |
|
|
| -TAIS- |
Hier heb je de playlist van Precision @ Trancemasters, heb je een beetje een indruk.
01. DJ Tiλsto - Close 2 You (Remix) [Blackhole]
02. Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision Remix) [Acetate]
03. Signum - Third Dimension [Silver Premium Promo]
04. Artica - Renaissance (Scott Mac Remix) [Silver Premium Promo]
05. Cygnus X - Positron (Armin Van Buuren Remix) [ID&T Promo]
06. Armin Van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Original) [Armind ]
07. Stamini - Skywalker [XTC Promo]
08. Mesh - Persuasion [Blackhole]
09. Nitromethane - Time To Die (Seraque Remix) [Captivating]
10. Solar Stone - Seven Cities (Armin Van Buuren Remix) [Lost Language]
11. Riva - Time Is The Healer (Dub Version) [United]
12. Gouryella - Ligaya (Original Mix) [White]
13. Dreamcatcher - Twisted (Sushi Remix) [Positiva 2x12" Promo]
14. Klea - Tic Toc (Magik Muzik Remix) [Blackhole]
15. Push - Universal Nation [Bonzai]
Op z'n site staan er nog meer (check sig. voor url :)) |
|
|
| ahp2002 |
damn wat een tracklist
had ik wel bij willen zijn, da feessie.
ik was een keer totaal afgeknapt op dat feessie, toen ik in de cubic 1 uur in de rij (in de regen) moest staan om er binnen te komen. en toen ik binnen was kwam armin ook nog eens niet opdagen!!
maar toen ik mn beklag deed in hun guestbook, mocht ik de vorige keer als VIP komen, wel netjes van de organisatie..
jammer dat ik de escape dus weer net gemist heb |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
21 September - High Energy - Hemkade Zaandam
Entrance 19 (presale)
DJs:
Rank 1
Precision
Misja Helsloot
Spider
Bas & Ram
Onne
Jean
Marc Van Bekkum
Klubbheads
The Freak
Toch allemaal wel redelijk trancy lineups dacht ik zo. Ik zal er sowieso de 21e zijn in de Hemkade, misschien ook nog wel een eventje eerder.
Meer info op www.ilovetrance.nl en www.high-energy.nl (moet nog geupdate worden)!
Nog meer TA's die naar een van deze feesten gaan? |
Lekker slim.
Tegelijk met 2 massafeesten qlimax en trance energy.
GREETZ!! |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Bellie
Lekker slim.
Tegelijk met 2 massafeesten qlimax en trance energy.
GREETZ!! |
Ja klopt wel, idd veel concurrentie. Maar toch al veel lui gehoord die voor HE kiezen omdat TE te ver weg is en 2x zo duur. En Qlimax is toch redelijk andere doelgroep (meer h***style). Denk dat ze het zelfs deze keer nog wel redelijk redden... maarja, we zien wel :D |
|
|
| -TAIS- |
Timetable van High Energy (21 sept) is nu bekend.
AREA 1
11.00-11.30 Precision
11.30-01.15 Rank 1
01.15-03.00 Spider
03.00-04.30 Jean
04.30-06.00 Klubbheads
AREA 2
12.00-01.00 Mark van Bekkum
01.00-02.00 Precision
02.00-03.00 Bas & Ram
03.00-04.00 Misja Helsloot
04.00-05.00 The Freak
05.00-06.00 Onne |
|
|
|
|