return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Litmanen terug bij AJAX!
View this Thread in Original format
-TAIS-
Hahaha, wat ik net hoor op het nieuws! Litmanen terug bij AJAX! Sowieso tot het eind van het seizoen! Daarna wordt het geevalueerd en kan hij bijtekenen voor 1,5 jaar als het bevalt!

Oude tijden gaan herleven!

Optimus
woohooooo


:)
kreischer2000
waaaaaaaaazzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa wat een heerlijk nieuws!!!

we gaan de CL winnen!!!!!
Cosmic Guy
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
Rinus
kickuh man, litmanen is altijd een echte jood geweest :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Rinus
kickuh man, litmanen is altijd een echte jood geweest :)


Hij komt uit Finland hoor!
Bellie
JAAAAA heb het ook gehoord.SUPERVET!!!
Dat wordt weer genieten geblazen.

LITMANEN WHOOOHOOO, LITMANEN WHOOOHOOO!!

GREETZ!!
SnuggLe
Litmanen is vet
Maar verder ....... LEKKER BOEIEND! Kut Ajaxieden. Stelletje teletext supporters (op New_Wave en Bellie na dan :) )
Otte


JAAAAAAAAAAARRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TimeportE
OMG YESSSSSSS

BETER!!! mijn/onze held komt terug

TranceFool
wooooeeiiii....echt vet!!! :D, kon me ogen vanmorgen nie geloven :D
Teknikol
Ik heb niet het idee dat Litmanen zo goed meer is...maar goed.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement