|
Litmanen terug bij AJAX!
|
View this Thread in Original format
| -TAIS- |
Hahaha, wat ik net hoor op het nieuws! Litmanen terug bij AJAX! Sowieso tot het eind van het seizoen! Daarna wordt het geevalueerd en kan hij bijtekenen voor 1,5 jaar als het bevalt!
Oude tijden gaan herleven!
 |
|
|
| kreischer2000 |
waaaaaaaaazzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa wat een heerlijk nieuws!!!
we gaan de CL winnen!!!!! |
|
|
| Cosmic Guy |
| :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| Rinus |
| kickuh man, litmanen is altijd een echte jood geweest :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Rinus
kickuh man, litmanen is altijd een echte jood geweest :) |
Hij komt uit Finland hoor! |
|
|
| Bellie |
JAAAAA heb het ook gehoord.SUPERVET!!!
Dat wordt weer genieten geblazen.
LITMANEN WHOOOHOOO, LITMANEN WHOOOHOOO!! 
GREETZ!! |
|
|
| SnuggLe |
Litmanen is vet
Maar verder ....... LEKKER BOEIEND! Kut Ajaxieden. Stelletje teletext supporters (op New_Wave en Bellie na dan :) ) |
|
|
| Otte |

JAAAAAAAAAAARRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII |
|
|
| TimeportE |
OMG YESSSSSSS
BETER!!! mijn/onze held komt terug |
|
|
| TranceFool |
| wooooeeiiii....echt vet!!! :D, kon me ogen vanmorgen nie geloven :D |
|
|
| Teknikol |
| Ik heb niet het idee dat Litmanen zo goed meer is...maar goed. |
|
|
|
|