return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Lange till Malmö?
View this Thread in Original format
reveal
Splint (resident på Gorgeous) nämner i deras forum att ryktet säger att Lange kommer att lira i Malmö. Är det något som nån har nån information om?
WhiteRussian
Eftersom Splint ska lira på Docklands med Lange, så är min gissning att Splint missuppfattade var det skulle vara... den där posten på Gorgeous hemsida är juh lite halv-gammal.

Lill-brorsan sa att det stod att Splint skulle köra samtidigt som Lange på posters uppsatta under TranceAtlantic 3....
Aendy
quote:
Originally posted by WhiteRussian

Lill-brorsan sa att det stod att Splint skulle köra samtidigt som Lange på posters uppsatta under TranceAtlantic 3....


Kan bekräfta att det stod så på flyersen som satt uppsatta på Tranceatlantic 2.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement