return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חדש בפורם (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


אה אחי מה אני עז ????????

גם אני אחד המודים פה - וגם אליי אתה יכול לפנות

למרות שמה לעשות יש צבא אבל יהיה טוב :)

אני ברגילה עכשיו ובחופש מהצבא עד יום שני בעוד שבוע וחצי
:):):):):):):):)


וואלה אחי לא ידעתי שחזרת לרגילה... סוף סוף לקחת אותה אה :D
אבל למה דווקא שהחופש כבר נגמר...

אנחנו צריכים לעשות משהו ביחד... אולי מחר נלך לשבת איפשהו... כיפה או אווזי או אנערף
דבר איתי בטלפון
Scorchio
ואללה הפורום גדל מיום ליום
אני צח
תבלה כאן
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה הפורום גדל מיום ליום
אני צח
תבלה כאן



כן
רק חבל שמתוך כל החבר'ה כאן
יש רק 2 בנות
שרק אחת מהן פעילה................
DjChook
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC



כן
רק חבל שמתוך כל החבר'ה כאן
יש רק 2 בנות
שרק אחת מהן פעילה................


היא שווה יותר מ 10 בנות רגילות

;)
Djsamorai
ברוך הבא !
אני אלירן
MaMaMiA
וואי אחלה אנשים יש פה
הייתי בפורם של רדיו בי יו ויש שם זבל של אנשים כל אחד שם מקלל יורדים אחד על השני
וחוץ מזה אני אורי בן 16 מאילת
DjChook
quote:
Originally posted by MaMaMiA
וואי אחלה אנשים יש פה
הייתי בפורם של רדיו בי יו ויש שם זבל של אנשים כל אחד שם מקלל יורדים אחד על השני
וחוץ מזה אני אורי בן 16 מאילת


א: "שאני לא אשפך עליך"
ב: "סתום סתום יא מתקלט במתנס"
א:"חכה חכה אני אתפוס אותך"


פורום רגוע ביותר...

:crazy: :crazy: :crazy:

שוווווווווווווווווווווווק
Tarantula
ההיייייי!! ברוך הבא!!!:D :D
אני אלונה אחת מאותם בנות יחידות הנמצאות פה...:D
תהנה בפורום, דווקא מאוד נחמד פה..:D
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook


היא שווה יותר מ 10 בנות רגילות

;)


מי מי מי זאת ששווה יותר מ10 רגילות??:D :D
oDrori
quote:
Originally posted by DjChook


א: "שאני לא אשפך עליך"
ב: "סתום סתום יא מתקלט במתנס"
א:"חכה חכה אני אתפוס אותך"


פורום רגוע ביותר...

:crazy: :crazy: :crazy:

שוווווווווווווווווווווווק


רגע רגע, זאת הייתה המחזה של הפורום של בי יו או שלנו?
;)

NaOren
quote:
Originally posted by oDrori


רגע רגע, זאת הייתה המחזה של הפורום של בי יו או שלנו?
;)



נחששששששששש איפה עוד יכול להיות כזה שוק?
DJ-Energy
אהלן אחי
אני יובל
אני מוד פה יחד עם רועי ומורן
אם יש לך שאלה
פנה אלי באיי סיי קיו
151872741
בשמחה אני יעזור לך
;)

Rock on dude
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement