|
חדש בפורם (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אה אחי מה אני עז ????????
גם אני אחד המודים פה - וגם אליי אתה יכול לפנות
למרות שמה לעשות יש צבא אבל יהיה טוב :)
אני ברגילה עכשיו ובחופש מהצבא עד יום שני בעוד שבוע וחצי
:):):):):):):):) |
וואלה אחי לא ידעתי שחזרת לרגילה... סוף סוף לקחת אותה אה :D
אבל למה דווקא שהחופש כבר נגמר...
אנחנו צריכים לעשות משהו ביחד... אולי מחר נלך לשבת איפשהו... כיפה או אווזי או אנערף
דבר איתי בטלפון |
|
|
| Scorchio |
ואללה הפורום גדל מיום ליום
אני צח
תבלה כאן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה הפורום גדל מיום ליום
אני צח
תבלה כאן |
כן
רק חבל שמתוך כל החבר'ה כאן
יש רק 2 בנות
שרק אחת מהן פעילה................ |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
כן
רק חבל שמתוך כל החבר'ה כאן
יש רק 2 בנות
שרק אחת מהן פעילה................ |
היא שווה יותר מ 10 בנות רגילות
;) |
|
|
| Djsamorai |
ברוך הבא !
אני אלירן |
|
|
| MaMaMiA |
וואי אחלה אנשים יש פה
הייתי בפורם של רדיו בי יו ויש שם זבל של אנשים כל אחד שם מקלל יורדים אחד על השני
וחוץ מזה אני אורי בן 16 מאילת |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MaMaMiA
וואי אחלה אנשים יש פה
הייתי בפורם של רדיו בי יו ויש שם זבל של אנשים כל אחד שם מקלל יורדים אחד על השני
וחוץ מזה אני אורי בן 16 מאילת |
א: "שאני לא אשפך עליך"
ב: "סתום סתום יא מתקלט במתנס"
א:"חכה חכה אני אתפוס אותך"
פורום רגוע ביותר...
:crazy: :crazy: :crazy:
שוווווווווווווווווווווווק |
|
|
| Tarantula |
ההיייייי!! ברוך הבא!!!:D :D
אני אלונה אחת מאותם בנות יחידות הנמצאות פה...:D
תהנה בפורום, דווקא מאוד נחמד פה..:D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
היא שווה יותר מ 10 בנות רגילות
;) |
מי מי מי זאת ששווה יותר מ10 רגילות??:D :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
א: "שאני לא אשפך עליך"
ב: "סתום סתום יא מתקלט במתנס"
א:"חכה חכה אני אתפוס אותך"
פורום רגוע ביותר...
:crazy: :crazy: :crazy:
שוווווווווווווווווווווווק |
רגע רגע, זאת הייתה המחזה של הפורום של בי יו או שלנו?
;) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by oDrori
רגע רגע, זאת הייתה המחזה של הפורום של בי יו או שלנו?
;) |
נחששששששששש איפה עוד יכול להיות כזה שוק? |
|
|
| DJ-Energy |
אהלן אחי
אני יובל
אני מוד פה יחד עם רועי ומורן
אם יש לך שאלה
פנה אלי באיי סיי קיו
151872741
בשמחה אני יעזור לך
;)
Rock on dude |
|
|
|
|