return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
עזרה דחוףףףף !! :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
מה שלא מובן זה שבאחד מהם אין לך פיטץ' אז איך אתה ממקסס אותו פנימה?
Djsamorai
אני לא כ"כ מבין ..
מז"א פיטץ' ???
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Djsamorai
אני לא כ"כ מבין ..
מז"א פיטץ' ???


PITCH

or

TEMPO

or

BPM
Djsamorai
אה....
במיקסר יש לי של שתי הערוצים ...
DJ-Energy
מה הקשר לערוצים יא חולה נפש?!?!

LMFAO
בנאדם
תבין
אתה לא יכול להכין סט נורמלי עם קומפט ו
Pioneer CDJ 100
אחד
מה אתה דפוק!?!?
איך בדיוק תמקסס
המעבריפ שלך ישמעו גועל נפש....
תקנה עוד קומקפט
ואזזזזז תקליט את המיקס שלך

:rolleyes: :rolleyes:
אני לא מבין
אתה קונה קומפקט ומיקסר ואתה לא יודע אפילו מזה
Pitch???

:haha: :haha: :haha:
Djsamorai
מה יש לכם ?!?
פיץ זה המהירות של השיר נכון ?!?!
אז המהירות של השיר רשומה לי על המיקסר ..

והציוד לא שלי !
חבר שלי הביא לי אותו רק כדי להקליט ...
כולה 4 פעמים בחיים שלי עבדתי על מיקסר !
אז תיהיו רגועים ותסבירו לי זה יותר עדיף מאשר שאני לא יבין כלום :)
oDrori
יכול להיות שאתה יודע את זה כבר אבל אני בכל מקרה אכתוב ליתר בטחון:

לא סתם אנשים קונים פיוניר ושות' ולא מתקלטים עם מיקסר ושני דיסקמנים. בשביל עבודה מקצוענית אתה צריך לפחות 2 מכשירים (סידי, פטיפון, אמפי3, ועוד) עם
Pitch control
כלומר שליטה במהירות של הטראק. זאת בשביל שתוכל לתאם (להשוות) את המהירויות שלהם וכשתכניס אחד ותוציא את השני הקצב והאוירה נשמרים...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Djsamorai
מה יש לכם ?!?
פיץ זה המהירות של השיר נכון ?!?!
אז המהירות של השיר רשומה לי על המיקסר ..

והציוד לא שלי !
חבר שלי הביא לי אותו רק כדי להקליט ...
כולה 4 פעמים בחיים שלי עבדתי על מיקסר !
אז תיהיו רגועים ותסבירו לי זה יותר עדיף מאשר שאני לא יבין כלום :)


טוב
1
אל תתרגל למקסס עם מה שרשום לך על המיקסר כי קודם כל זה ממש לא נכון מה שרשום לך שם...

2
אם תהיה במועדון שלא יהיה לו מיקסר מדגם של פיונר ולא יהיה לך רשום שם ת'פיץ
אתה לא תוכל להתאים בגרוש..

3
מי משתמש בכלל ב
BPM CONTER?!?!?!

נשמע לי עלוב מאוד
:rolleyes: :rolleyes:
Djsamorai
אתה אחלה בן אדם !
תודה שהיסברת לי !
עכשיו היסקלתי עוד קצת;)

עכשיו אני יודע שעשיתי טעות ..
פעם הבאה אני לא אחזור על זה :)
Djsamorai
טוב אנשים אם יש לכם עוד דברים להגיד אני אשמח מאוד ליקרוא ..
כל דבר שאני שומע עוזר לי לילמוד עוד !
אז הערות והכל חופשי !!!

oDrori
quote:
Originally posted by DJ-Energy


טוב
1
אל תתרגל למקסס עם מה שרשום לך על המיקסר כי קודם כל זה ממש לא נכון מה שרשום לך שם...

2
אם תהיה במועדון שלא יהיה לו מיקסר מדגם של פיונר ולא יהיה לך רשום שם ת'פיץ
אתה לא תוכל להתאים בגרוש..

3
מי משתמש בכלל ב
BPM CONTER?!?!?!

נשמע לי עלוב מאוד
:rolleyes: :rolleyes:


צ'יל אחי... הבחור בתחילת דרכו לך תדע אולי ייצא ממנו טיאסטו... אל תתסכל
Djsamorai
חחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement