|
צבאאאאאאאאא
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב אז אתמול חזרתי משבועיים בצבא
אני בטירונות 02 בזיקים ליד אשקלון
הכי מגעיל בעולםםםםםםםםםם
ומחר אני יוצא ובמקום לחזור ביום חמישי כמו שהבטיחו לנו בהתחלה
כנראה אני יבלה את ראש השנה באבטש באזור המרכז ודרומה
כלומר יקחו אותנו לאבטח קניונים ומקומות ציבוריים
שזה יכול להיות סבבה אבל תמיד עדיף קצת חופש....
בקיצור אני סובללללללללללללל
אהה ואתמול הייתי באננס היה ממש ממש נחמד ! ד"ש לאריאל חחח |
|
|
| DjChook |
דותן יא פדלאה דיי לבכות
חחח סתם אחי
:crazy: |
|
|
| eXeTik |
מה כבר כלכך גרוע? חבר שלי גם עכשיו בטירונות 02
והוא דווקא די מרוצה... |
|
|
| oDrori |
אבטש בקניונים דווקא מהתפקידים היותר סתלבטניים \ נוחים שיש ...
תודיע איפה אתה אם מרכז יחסית אולי אפשר לבקר :) |
|
|
| NaOren |
איפה אתה משרת בעיקרון ?
מזה טירונות 02? |
|
|
| Ariels |
לאיפה נעלמת יא מאעפן עלה שם איזה די ג'יי מישל... הפגיז אחושילינג כל הטראקים שאני אוהב, שוק, גם אקס אנד דה לאון... אבל ממש הכל.
חוץ מזה תגיד לנו איפה אתה מאבטח... אולי נקפוץ לבקר. |
|
|
| MoSH_MaN |
דותן יהיה בסדר
תיהיה חזק!! |
|
|
| luckystrike |
אחי תחזיק מעמד - זיקים באמת מקום מסריח
לטירונות 02 !!!
אני מכיר שם חצי מהסגל
איזה פלוגה אתה ?
אם אתה ב"געש" אני יכול לעזור בקימבון
וגם את החובשות אני מכיר שם
קיצר תכתוב לי
PM
שאתה חוזר |
|
|
|
|