return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
צבאאאאאאאאא
View this Thread in Original format
yahel222
טוב אז אתמול חזרתי משבועיים בצבא
אני בטירונות 02 בזיקים ליד אשקלון
הכי מגעיל בעולםםםםםםםםםם

ומחר אני יוצא ובמקום לחזור ביום חמישי כמו שהבטיחו לנו בהתחלה
כנראה אני יבלה את ראש השנה באבטש באזור המרכז ודרומה
כלומר יקחו אותנו לאבטח קניונים ומקומות ציבוריים
שזה יכול להיות סבבה אבל תמיד עדיף קצת חופש....

בקיצור אני סובללללללללללללל

אהה ואתמול הייתי באננס היה ממש ממש נחמד ! ד"ש לאריאל חחח
DjChook
דותן יא פדלאה דיי לבכות

חחח סתם אחי

:crazy:
eXeTik
מה כבר כלכך גרוע? חבר שלי גם עכשיו בטירונות 02
והוא דווקא די מרוצה...
oDrori
אבטש בקניונים דווקא מהתפקידים היותר סתלבטניים \ נוחים שיש ...
תודיע איפה אתה אם מרכז יחסית אולי אפשר לבקר :)
NaOren
איפה אתה משרת בעיקרון ?
מזה טירונות 02?
Ariels
לאיפה נעלמת יא מאעפן עלה שם איזה די ג'יי מישל... הפגיז אחושילינג כל הטראקים שאני אוהב, שוק, גם אקס אנד דה לאון... אבל ממש הכל.
חוץ מזה תגיד לנו איפה אתה מאבטח... אולי נקפוץ לבקר.
MoSH_MaN
דותן יהיה בסדר

תיהיה חזק!!
luckystrike
אחי תחזיק מעמד - זיקים באמת מקום מסריח
לטירונות 02 !!!

אני מכיר שם חצי מהסגל

איזה פלוגה אתה ?
אם אתה ב"געש" אני יכול לעזור בקימבון

וגם את החובשות אני מכיר שם

קיצר תכתוב לי
PM
שאתה חוזר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement