|
[VIDEO 12 min] AT5 Reportage over Digial Overdose 1998 (So funny!!!) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Echt super lache filmpje JP! :cool: :) vooral deze=>
| quote: | Originally posted by jploveparade
-wat doe je op zo'n avond? "ik loop rondjes, rondjes en rondjes. verbaasd je dat?"
|
vind ik echt prachtig!! :) :haha: ook heel herkenbaar,haha ;) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Haha, Cool filpmje JP!!
Helaas liep m'n geluid wat te kloten, maar ik kon het toch nog goed volgen. Echt vage figuren die Christenen die iedereen willen bekeren, maar ja, moeten ze zelf maar weten! |
haha die Christenen vage figuren?
ik vond die ''partypeople'' minstens zo vaag! :eyespop: :crazy: |
|
|
| jploveparade |
| er staat MOER (Amsterdams voor moeder) op zijn buik |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by jploveparade
er staat MOER (Amsterdams voor moeder) op zijn buik |
whehehe, ik dacht toch echt HOER:D
en echt een grappig filmpje, vooral die gast die maar rondjes loopt WHA!:D:happy2: |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
leuk filmpje, ik heb zelf ook wel eens met van die lui gepraat.
Kreeg je gratis koffie en bitterballen :D:D:D |
wij kregen altijd appels....
dat was heerlijk, helemaal als je van mysteryland af kwam en nog een tering stuk moest lopen... een lekker christelijk appeltje voor de dorst. |
|
|
| jploveparade |
| hij is weer ge-upload |
|
|
| Optimus |
| 1998 is eigenlijk niet eens zo ver weg als ik t me zo bedenk...:) Toen was ik 17/18:) |
|
|
| Biohazard |
| Zouden ze dit jaar ook buiten de Rai @ Thunderdome gaan demonstreren denk je? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Zouden ze dit jaar ook buiten de Rai @ Thunderdome gaan demonstreren denk je? |
ja denk het wel, ze staan nog steeds bij veel feesten.
lachen filmpje trouwens. vooral van dat rondjes lopen
ff vraagje jp: dat filmpje van hellraiser met dat been. kan ik die nog ergens downen? |
|
|
| jploveparade |
| die video is down maar ik zal hem wel weer eens opnieuw uploaden :) |
|
|
| TimeportE |
ik loop rondjes de hele avond..
en elk rondje is weer anders!!
dat doe ik, rondjes lopen..
OMG ik lag in een deuk nie meer normaal. :D:D
btw over die mensen die daar buiten staan, ik ben christelijk en ik vin hun gewoon raar doen. mmm beetje weird!
top filmpje, maar hoe leg je dat nu uit wat uit je dak gaan is! :p |
|
|
| eieregooie |
Ik wil ook rondjes lopen!!!
Hehehe... supercool dit... :crazy: :p
Grtz! |
|
|
|
|