|
Wielerseizoen 2012 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Tvoorjaar zit er in feite al in grote mate weer op :D Misschien kan Gilbert nog iets in LBL? Ik denk van wel.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Tvoorjaar zit er in feite al in grote mate weer op :D Misschien kan Gilbert nog iets in LBL? Ik denk van wel.. |
ik heb toch serieus mijn twijfels of Gilbert momenteel wel voldoende sterk is. Ik zie hem de komende twee weken niet winnen in zijn favoriete koersen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah, hij zit er beter voor dan hij heeft laten blijken, daar ben ik zeker van. De Amstel zal misschien net wat te vroeg komen, maar in Luik zie ik hem zeker meedoen voor de overwinning. |
|
|
| Config |
| De meesten vergeten blijkbaar ook wel dat voor Gilbert de echte doelen allemaal in het najaar liggen (OS, WK), alle reserves die nog in de tank zitten na het lange wielerseizoen zullen dan welkom zijn. Gilbert heeft de voorbije weken wat gezondheidsproblemen gekend en kwam telkens uit tegen renners die wel specifiek gepiekt hadden naar die koersen. |
|
|
| Config |
| wat is dat hier met die rare replies op deze pagina eigenlijk? Roubaix is al gereden hoor.. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Config
wat is dat hier met die rare replies op deze pagina eigenlijk? Roubaix is al gereden hoor.. |
Spambots kopiëren tegenwoordig stukken van eerdere posts. |
|
|
| Jakhira |
Allemaal weg :)
Ik zal het in de gaten houden... |
|
|
| Config |
| wat een goeie mod hebben we hier.. en ondertussen met de gratis TML-tickets weglopen :rolleyes: |
|
|
| Jakhira |
| Graag twee weken vakantie? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Powertrip!!! :disbelief |
|
|
| Config |
| 2 weken vakantie, graag! Enkel en alleen als ze bovenop die magere 20 verlofdagen komen. |
|
|
| MikeVee |
| Giro start vandaag :tongue2 |
|
|
|
|