|
!!!!!!!Nieuwe Info SHOCKERS!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Ik keek net op SLAM.NL en daar kwam ik dit tegen!!
Slam.nl heeft onverwachts de hand weten te leggen op wat "classified" informatie met betrekking tot Shockers. Moet je als projectmanager je bureau maar beter opruimen! Hieronder vast een sneak-preview van wat je te wachten staat:

* 14 lasers, waarvan een primeur voor Europa, nl. een 40 (!!) watt full colour laser op de mainstage.(Dus wat je hier ziet is verleden tijd!)
* Meer dan 100 monitoren
* Meer dan 30 videoschermen
* Meer dan genoeg geluid!
* Een rondraaiende stage
Het gerucht gaat nu al dat er geen kaartjes meer zijn. Nu zijn er gelukkig in totaal 25.000 tickets beschikbaar, dus er zijn zeker nog tickets. De verwachting is wel dat het evenement uitverkocht zal raken en er is GEEN deurverkoop. Daarom raden we je aan om snel op pad te gaan om kaarten te kopen!
Verder is de ontwikkeling op de Shockers site ook onverminderd doorgegaan. Het tijdschema voor de CPU is aan de line up toegevoegd en de plattegrond van het Amsterdam RAI complex is ingevuld zodat je je alvast kunt oriënteren voor 5 mei. Het is zeker de moeite waard om alles wat je op de site ziet aan te klikken, want je weet nooit waar je terecht komt. Zo is er een week geleden een prijsvraag gestart die je in gelegenheid stelt om VIP kaarten te winnen. Deze kaarten zijn nergens te koop, je kunt ze alleen via de site winnen.
Tip: Zorg dat je iemand met een echte Shockers flyer in de buurt hebt want een deel van de oplossing staat in deze flyer én een deel van de oplossing staat verborgen op de site. Makkelijk is het niet, maar daar is de beloning ook naar...
Succes en tot de 5e van de 5e!!! |
|
|
| Blik |
| Word trouwens weer uitgezonden door TMF, zoals alles tegenwoordig |
|
|
| Bellie |
ja dat is trouwens helemaal niks nieuws meer.Elke feest waar meer dan 20.000 man komt feesten wordt gelijk uitgezonden.Maar ja dan hoop ik wel die Sonja ofzo tegen te komen :D zij is echt wel lekker!!!
GREETZ!! |
|
|
| tango |
Ja, ik kwam sonja tegen op trance energy 29-04-00 in beursgebouw eindhoven. Ik een beetje tegen haar aan ijlen, maar ze lult nog terug ook nog. Echt een mega mokkel.
greetz,
TNG |
|
|
| Akira |
| ja nou ik ben van de partij op shockers ff lekker hard stampen :D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by tango
Ja, ik kwam sonja tegen op trance energy 29-04-00 in beursgebouw eindhoven. Ik een beetje tegen haar aan ijlen, maar ze lult nog terug ook nog. Echt een mega mokkel.
greetz,
TNG |
Hahahahahahahaha Rofl!!!
Ja ik wil ook wel eef tegen haar aan rijden!!! :D

Zij is echt zooooooooooo lekker!!
GREETZ!! |
|
|
| MikeVee |
| Even de technobezoekers van dit deel blij maken met een dode mus :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Even de technobezoekers van dit deel blij maken met een dode mus :D |
Shockers onder ID$T was kut. Alleen de eerste die ID$T heeft gegeven was redelijk geil. Zoveelste concept weat zeverneukt hebben. Technofreak smaak j eniet meer gek met Shockers. |
|
|
| jp |
De eerste Shockers was in de Sporthallen-Zuid :p
'98 als onderdeel van Digital Overdose
'99 als zelfstandig feest
mooie tijden |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by New Wave
Alleen de eerste die ID$T heeft gegeven was redelijk geil. |