|
מדהים, אין מילים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
| quote: | Originally posted by NaOren
הבחור מאוהב.... |
חח ראסמי זה מתחיל בזה
וזה יגמר בזה שהילד דלכם ירשום בעבודת שורשים
"הורי ניפגשו בפורום של טראנסים"
תפרשו עכשיו !!!!1 |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול!!!!!!
"שלום, לי קוראים ארמין וההורים שלי נפגשו כשני חסרי חיים בפורום של טראנס, אני מכור לטראנס מיום היוולדי
נולדתי עם וייניל ביד" |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול!!!!!!
"שלום, לי קוראים ארמין וההורים שלי נפגשו כשני חסרי חיים בפורום של טראנס, אני מכור לטראנס מיום היוולדי
נולדתי עם וייניל ביד" |
חהחהחהחה |
|
|
| Tarantula |
ההההיייייייי.....
מה זה השיחות האלה?? ועוד כשאני לא פה??!!:D :D
תרגעו כולכם, קצת אקשן לא יזיק :D :D :stongue: :haha: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ההההיייייייי.....
מה זה השיחות האלה?? ועוד כשאני לא פה??!!:D :D
תרגעו כולכם, קצת אקשן לא יזיק :D :D :stongue: :haha: |
ראסמייייי |
|
|
| warpedd_ |
חחח צח
ירח דבש באינרסיטי
:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתם שרוטים, זה משהו!!!!!!!!!
"ראיתי אותה בפורום וישר ידעתי שהיא האחת! אמרתי לה היי והיא אמרה לי גם שלום...... היא הוסיפה שהאווטאר שלי מדליק!!! הפרפרים בבטן......."
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתם שרוטים, זה משהו!!!!!!!!!
"ראיתי אותה בפורום וישר ידעתי שהיא האחת! אמרתי לה היי והיא אמרה לי גם שלום...... היא הוסיפה שהאווטאר שלי מדליק!!! הפרפרים בבטן......."
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
בוא נתחתן!! אני לא יכולה לחיות בלעדיך!!!
:stongue: :stongue: :haha: :haha: :D :stongue: :stongue: :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
בוא נתחתן!! אני לא יכולה לחיות בלעדיך!!!
:stongue: :stongue: :haha: :haha: :D :stongue: :stongue: :haha: |
כן, אהובתי! כן!!!!!!!!!
בואי אני אקח אותך על סוס לבן ונדהר יחדיו לעבר השקיעה!!!!!
:stongue: : :haha: :haha: :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 : :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :D :D :D :D :D :D :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :haha:
נ.ב.
איך שאני מת על הסמיילים האלה........... |
|
|
| eXeTik |
| חברה ווירטואלית, חחחחחחחחחח! :stongue: |
|
|
| Tarantula |
| איזה כיף, איזה כיף איזה כיף!!!!!!:gsmile: :gsmile: :gsmile: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :D :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Segev |
חחחמממחח
מצטער להפריע בעמצה השיחה המעניינת
Your browser seems to have a problem with our applet
זה מה שזה רושם לי למשהו יש מוסג? |
|
|
|
|