|
James Holden @ the Q (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Dit weekend wordt op kissfm tijdens digweed zijn show een set van san uitgezonden :D echt supercool voor san :) |
Ja inderdaad... Ik ben ook benieuwd... Zal het wel niet live kunnen luisteren (ben er dan meestal niet) maar ik krijg het snel genoeg te horen.. Maar het is wel (eindelijk) een teken van herkenning voor San..
Zaterdag (weer effe ontopic) gaat in ieder geval ook door... Heb er zin in ! |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Nerd!
Nie eens met je vrienden mee omdat de muziek je tegen staat! Leuk voor René!
Maar goed, moet je ook zelf weten.... |
Oei....ik was de datum helemaal vergeten...maare als ik nu moest kiezen ging ik toch wel naar Zaandam,en dan niet om de muziek...er is nog een kleine kans dat ik me nog bedenk,laat het je dan wel horen. Ik ga dit weekeind dus zowiezo niet naar Q
(gvd Habie begon me ook al uit te schelden toen ik melde niet te gaan, nu jij, het begint te werken...ik zit er nu over te denken om zondag toch maar af te bellen, en ik heb morgen al afgesproken met engel dus dat zit wel goed) |
|
|
| xxl |
| was de betere helft niet bij james in kremlin afgelopen zomer? ? |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Nerd!
Nie eens met je vrienden mee omdat de muziek je tegen staat! Leuk voor René!
Maar goed, moet je ook zelf weten.... |
Je gaat toch ook niet naar de jostiband als je vrienden er allemaal heen gaan ??
ik iig niet. T'is ook niet allemaal echt goedkoop tegenwoordig. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by xxl
was de betere helft niet bij james in kremlin afgelopen zomer? ? |
????????????????:conf: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by xxl
was de betere helft niet bij james in kremlin afgelopen zomer? ? |
De betere helft van ... ?? |
|
|
| xxl |
| quote: | Originally posted by basd
De betere helft van ... ?? |
HET FORUM was er toen (vinnik) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by xxl
HET FORUM was er toen (vinnik) |
Okee dan snap ik die helft alvast weer...
Een oordeel kan ik er niet over geven. De meeste mensen ken ik hier (nog) niet... En bovendien was ik er niet. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Je gaat toch ook niet naar de jostiband als je vrienden er allemaal heen gaan ??
ik iig niet. T'is ook niet allemaal echt goedkoop tegenwoordig. |
Bek sl3t! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by xxl
HET FORUM was er toen (vinnik) |
Hebben we rangschikkingen in het forum nu, zijn er bepaalde mensen beter dan de rest van dit forum??:conf:
ach ja het zal wel. |
|
|
| Smirnoff |
Ik kom als alles mee zit ook wel effe kijken.
Zondag heb je trouwens een afterparty....
Begint om 06.00 uur met DJ Astrid !! |
|
|
| magrec |
Whehe damn dat was ergggggggg leuk en gezellig vannacht.
Niet zo druk als ik gehoopt had (het was een stuk minder druk zelfs dan op een normale zaterdag maja te en qlimax waarschijnlijk de schuldige)
Little theseus is uiteindelijk nog met mij meegegaan (respect bastiaan, zo'n eind reizen :)) iets voor 23:00 waren we binnen en c-jay was aan het draaien, behoorlijk stevig zelfs....iets te stevig maybe vooral omdat james toch wel wat rustiger zou draaien in het begin van zijn set. Samen met theseus ff rondgelopen en gezeten, james holden zat volgens mij al lekker te genieten van een lekkere fakkel :p damn hehehe wat is ie toch klein zeg, sommige mensen noemen hem een gnoompje nou dat zou je ook zo zeggen vanwege zijn lengte en kop :p :p hehe
De set van holden was ok als set, geen sublieme set maar wel af en toe sublieme platen spacennnnnnnn ik heb ze allemaal gehoord
sasha - BLOODLOCK (2x achterelkaar op een vage manier ultiem genieten)
Kirsty hawkshaw - fine day [james holden remix]
james holden - nothing
accadia - in to the dawn [james holden remix]
en een half uurtje vette acid platen stil zitten was lastig :)
Hij draaide behoorlijk hard, veel cd's :D ff luisteren binnenkort op www.q-radio.com daar komt de 3 uurs set online op te staan.
Na james nog een een uurtje resident pacific die nog een tandje harder draaide en ook super platen draaide
sinead o connor - troy [stephane k & creamer remix]
lenny kravitz - believe [steve lawler remix, woeiiiii waanzinnige remix]
en na afloop zat theesaus lekker met 3 meiden op de achterbank...
(ik kon niet, moest voorin zitten benen zijn te lang :p :p)
owja theesaus ik verwacht van jouw ff een goed verslag, ik ben niet echt euhm objectief t.o.v the Q :p
owja en natuurlijk basd gemeet :) |
|
|
|
|