return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
shekka dis åut
View this Thread in Original format
Endre

har posta det här är production också, men jag känner att jag vill posta den här med,

alltså en låt, som jag försökt skaka ihop.


comments o.s.v.


Endre - Quagmire (Original Dub)
Ravesquad
riktigt riktigt riktigt bra! jäligt skönt sound:gsmile: lite tiesto möter lange..nog det bästa jag hört av nån här..
vill ha mer:D
Endre

tack ravesquad, hjärtat snurrar som en tvättmaskin när man hör posetiv feedback, eller läser. :)

dj_hysterix
:eek: JÄVLAR, DEN ÄR JU SKÖN :eek:

I VILKET PROGRAM GJORDE DU DEN ?!?! :eek:
dj_hysterix
:eek: JÄVLAR, DEN ÄR JU SKÖN :eek
reveal
låter schyst :)

vad har du gjort den i för program? och var har du fått namnet till den ifrån? den kvinnotjusande unkarlen i Family Guy heter Quagmire, så jag kom direkt att tänka på honom :p

hade förresten lite svårt att ladda hem filen, den avbröts flera gånger, men till slut så gick det...
reveal
låter schyst :)

vad har du gjort den i för program? och var har du fått namnet till den ifrån? den kvinnotjusande unkarlen i Family Guy heter Quagmire, så jag kom direkt att tänka på honom :p

hade förresten lite svårt att ladda hem filen, den avbröts flera gånger, men till slut så gick det...
Endre

Hysterix
tack mannen, har gjort den i reason 2.0 och mastrat i Cool Edit PRO. (nånting).

Reveal
dank je.
hehe, Grimreaper här på forumsen kom på namnet, så jag tyckte det lät schysst, har funderat på att göra en Vocal mix också, eller det är på gång.

Vizay
sitter å tankar låten i detta nu...får se om de e nått att ha :D



btw. de verkar ju som vi e ett par stycken som producerar här på svenska delen...ska vi skapa en tråd där alla kan lägga länkar till sit material....jag vet jag vet....promo forumet finns men de e så jäkla rörigt där...dessutom tycker jag de känns bättre å få lite feedback av folket här som man e lite mer bekant med :)



aja..kanske e en ide iaf? :D

[edit] jahapp litet utlåtande då :D

den va schöööön...inte sådär mindblowing utan ett perfekt avbrott mellan ett par riktigt tunga låtar med feta ljud :)


lägg ett par sjysta female vocals på den så blir den perfekt :)
Endre

det är en bra idé!
mind får göra en sticky.

tack för feedbacken

[nils]
ajaj! den kommer nog o runna några gånger nu i winamp känner ja. riktigt bra jobbat! excellent! får man remixa den? :)
King of Clubs
Den är riktigt bra som jag sa förut när du skickade den.. Blev imponerad :)

Keep it up.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement