| Cold |
Ik heb mijn (en Bellie's) route voor Shockers 5 mei al uitgestippeld...
De Hardhouse zaal vermijden ik het liefst.:D
21:00 K-Cee / Bas & Ram (Voor Bellie, maar dit is in de hardhouse zaal??)
22:30 Remy
00:15 Ken Ishii
02:15 Jeff Mills & Carl Cox
03:45 Warmduscher
04:45 Luke Slater
06:30 Miss Djax
Zeg ff wat je hiervan vindt...en hoe je het zou indelen.
Have F.
;) |
|
|