|
כוס ראבק ערס!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
הדיסקמן אמ פי 3 שלי לא עובד!!!
סעמק
אין יל מושג איך
אבל אני בא להפעיל אותו והוא לא עובד
לפני מכה ימים השתמשתי בו והוא פעל
שמתי אותו בחדר ותאום אני בא להפעיל וזה לא עובד!!!
סעמק קניתי בדיוטי פרי....מה אני יעשה עכשיו
יוו אבא שלי יהרוג אותי |
|
|
| eXeTik |
| פעם הבאה תקשיב כשאומרים לך שמיני יותר טוב :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
פעם הבאה תקשיב כשאומרים לך שמיני יותר טוב :D |
חחח זה לא מצחיק
וזה לא קשור
איכשהו זה נהרס
וממש אין לי מושג
מיני זה בן המעצבן
......... |
|
|
| DJ-Energy |
תמיד אמרתי שלא טוב שמסתובבים לך יותר מדי ערסים בבית
;) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אחי קרה לי בדיוק מה שקרה לך ואני חטפתי כזאת קריזה,,,,,,,שברתי חצי מהחדר שלי, כי לא יכלתי לקחת את הדיסקמן לביצפר וכל היום הייתי עצבני
קונים חדש במכרז וזהו
ותוריד את ה
DND
באייסיקיו ואני יוכל לענות לך |
|
|
| s0undw4v3 |
אחי קרה לי אותו דבר בדיוק!
עם ה-Rio Volt SP-100 שהיה לי! לא נגעתי בו חודש שלם ואז כשבאתי להפעיל אותו הוא פעל ל-20 שניות ואז נכבה ולא נדלק שוב!
אחרי איזה שבועיים הוא הסתדר מעצמו וחזר לפעול - אין לי מושג איך!
איזה דיסקמן יש לך? |
|
|
| MoSH_MaN |
Panasonic SL-MP35
מה לקנות חדש בלי לעשות כלום?!!?
עלה לי מאה חמישים דולר
זה אחד ממש טוב!!
קיבלתי גם רמקולים קטנים מתנה |
|
|
| DjChook |
אין לך אחריות ?
ששלי נפל והתנפץ על הרצפה ועפו ממנו הרבה חלקים
חחח
אז החליפו לי :) |
|
|
| oDrori |
| איזה פאק אחי... בזמנו המיני שלי התקלקל והתבאסת אימים...אם יש אחריות נצל ומהר... אם אין לך אז אולי באמת עדיף לך לקנות חדש מאשר לתקן כי הרבה פעמים המחיר של התיקון לא שווה את זה. |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הדיסקמן אמ פי 3 שלי לא עובד!!!
סעמק
אין יל מושג איך
אבל אני בא להפעיל אותו והוא לא עובד
לפני מכה ימים השתמשתי בו והוא פעל
שמתי אותו בחדר ותאום אני בא להפעיל וזה לא עובד!!!
סעמק קניתי בדיוטי פרי....מה אני יעשה עכשיו
יוו אבא שלי יהרוג אותי |
וזה מענייןןןןן אותנו כיייייי?!
אגב,
סבתא שלי הוא טכנאית דיסקמנים אז אם אתה חושב שהיא יכולה לעזור תגיד לי
אני יתן לך תמספר שלו... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
וזה מענייןןןןן אותנו כיייייי?!
אגב,
סבתא שלי הוא טכנאית דיסקמנים אז אם אתה חושב שהיא יכולה לעזור תגיד לי
אני יתן לך תמספר שלו... |
פאק אחי קצת רגישות לא תזיק לך |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
סבתא שלי הוא
|
????
טוווווווב...
ודבר שני למה נראה לך שמעניין אותנו מה סבתא שלך עושה? |
|
|
|
|