return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כוס ראבק ערס!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
הדיסקמן אמ פי 3 שלי לא עובד!!!

סעמק
אין יל מושג איך
אבל אני בא להפעיל אותו והוא לא עובד
לפני מכה ימים השתמשתי בו והוא פעל
שמתי אותו בחדר ותאום אני בא להפעיל וזה לא עובד!!!

סעמק קניתי בדיוטי פרי....מה אני יעשה עכשיו

יוו אבא שלי יהרוג אותי
eXeTik
פעם הבאה תקשיב כשאומרים לך שמיני יותר טוב :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
פעם הבאה תקשיב כשאומרים לך שמיני יותר טוב :D


חחח זה לא מצחיק

וזה לא קשור
איכשהו זה נהרס
וממש אין לי מושג
מיני זה בן המעצבן
.........
DJ-Energy
תמיד אמרתי שלא טוב שמסתובבים לך יותר מדי ערסים בבית
;)
GLoBaL-MUZiK
אחי קרה לי בדיוק מה שקרה לך ואני חטפתי כזאת קריזה,,,,,,,שברתי חצי מהחדר שלי, כי לא יכלתי לקחת את הדיסקמן לביצפר וכל היום הייתי עצבני

קונים חדש במכרז וזהו
ותוריד את ה
DND
באייסיקיו ואני יוכל לענות לך
s0undw4v3
אחי קרה לי אותו דבר בדיוק!
עם ה-Rio Volt SP-100 שהיה לי! לא נגעתי בו חודש שלם ואז כשבאתי להפעיל אותו הוא פעל ל-20 שניות ואז נכבה ולא נדלק שוב!
אחרי איזה שבועיים הוא הסתדר מעצמו וחזר לפעול - אין לי מושג איך!

איזה דיסקמן יש לך?
MoSH_MaN
Panasonic SL-MP35

מה לקנות חדש בלי לעשות כלום?!!?

עלה לי מאה חמישים דולר
זה אחד ממש טוב!!
קיבלתי גם רמקולים קטנים מתנה
DjChook
אין לך אחריות ?
ששלי נפל והתנפץ על הרצפה ועפו ממנו הרבה חלקים

חחח

אז החליפו לי :)
oDrori
איזה פאק אחי... בזמנו המיני שלי התקלקל והתבאסת אימים...אם יש אחריות נצל ומהר... אם אין לך אז אולי באמת עדיף לך לקנות חדש מאשר לתקן כי הרבה פעמים המחיר של התיקון לא שווה את זה.
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הדיסקמן אמ פי 3 שלי לא עובד!!!

סעמק
אין יל מושג איך
אבל אני בא להפעיל אותו והוא לא עובד
לפני מכה ימים השתמשתי בו והוא פעל
שמתי אותו בחדר ותאום אני בא להפעיל וזה לא עובד!!!

סעמק קניתי בדיוטי פרי....מה אני יעשה עכשיו

יוו אבא שלי יהרוג אותי


וזה מענייןןןןן אותנו כיייייי?!

אגב,
סבתא שלי הוא טכנאית דיסקמנים אז אם אתה חושב שהיא יכולה לעזור תגיד לי
אני יתן לך תמספר שלו...

DjChook
quote:
Originally posted by SiLvErSkY


וזה מענייןןןןן אותנו כיייייי?!

אגב,
סבתא שלי הוא טכנאית דיסקמנים אז אם אתה חושב שהיא יכולה לעזור תגיד לי
אני יתן לך תמספר שלו...


פאק אחי קצת רגישות לא תזיק לך
NaOren
quote:
Originally posted by SiLvErSkY


סבתא שלי הוא


????
טוווווווב...

ודבר שני למה נראה לך שמעניין אותנו מה סבתא שלך עושה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement