|
Het associatie-spel (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| ik heb echt geen idee |
|
|
| TimeportE |
ik hou het makkelijk door alleen het refrein te doen:
aleee mmm oee mmoe ehe
oesampa usoem vertise eli ehe
....
:D:D |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Spinnin Jack... van jou had ik toch wel verwacht dat je um zou kennen... Nog 1 keer dan: (nummer 6 :D)
Als jullie um binnenkort nog niet weten... dan vertel ik het5 en gaan jullie de tune allemaal downen :D ;) :p
|
Nr 6 zegt me helemaal niets, maar ik ben ook ZOOOO goed in titels :toothless
Maar begrijp ik het goed, heb ik deze plaat ook dan?
Voor nummer 4 zal ik maar even een tipje van de sluier optillen, misschien kom je u'm wel in de "Je nieuwe platen! - Part III" thread tegen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik hou het makkelijk door alleen het refrein te doen:
aleee mmm oee mmoe ehe
oesampa usoem vertise eli ehe
....
:D:D |
Hmmm... ik ruik ketchup... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Nr 6 zegt me helemaal niets, maar ik ben ook ZOOOO goed in titels :toothless
Maar begrijp ik het goed, heb ik deze plaat ook dan?
|
Neej... Maar ik zal ut maar vertellen... Het antwoord op nummer 6:
Het is uit de passage "Inner City Life" uit de 21 minuten durende extase genaamd "Timeless" van Goldie... Een van de beste nummers allertijden IMO...
Access... de jouwe weet ik weer niet... :(
Grtz!!!
//Effe een nieuwe erop... nummer 7:
It's colder than before.
The seasons took all they had come for.
Now winter dances here.
It seems so fitting don't you think?
Dress the ground in white
and grey.
It's so quiet I can hear
my thoughts touching every second that i spent
waiting for you.
Circumstances afford me
no second chance to tell you
how much i've missed you.
My beloved do you know
when the warm wind comes again
another year will start to pass.
And please don't ask me why i'm here.
Something deeper brought me
than a need to remember. |
|
|
| Cosmic Guy |
Wat hebben trance teksten toch vaak mooie teksten he?
Die van jouw weet ik (weer) niet, Eiergooie.... |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
//Effe een nieuwe erop... nummer 7:
It's colder than before.
The seasons took all they had come for.
Now winter dances here.
It seems so fitting don't you think?
Dress the ground in white
and grey.
It's so quiet I can hear
my thoughts touching every second that i spent
waiting for you.
Circumstances afford me
no second chance to tell you
how much i've missed you.
My beloved do you know
when the warm wind comes again
another year will start to pass.
And please don't ask me why i'm here.
Something deeper brought me
than a need to remember. |
Ik denk aan VNV Nation - Beloved ... maar dat weet ik nie zeker ...
ff 'n mp3tje opgrave ... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
Ik denk aan VNV Nation - Beloved ... maar dat weet ik nie zeker ...
ff 'n mp3tje opgrave ... |
*klap klap klap*
Maja, is ook nie zo moeilijk als er "My beloved" in de text voorkomt...
Next!
No. 8:
Should I?
Could I?
Try to
say
that I
want you
every
way?
Can I
try?
Catch your
eye?
Save me
now,
I can't
lie.
It's like I
never
felt before.
Should I tell you?
Should I walk away?
---cut---
Do I
run?
do I
stay?
Think I´m
gonna
shy a-
way.
Save me
from
misery.
Come to me.
Come to me.
---cut---
Ook ff refrein eruit geknipt :D
Grtz!!! |
|
|
| TimeportE |
niemand die mijn text weet..
een hint, magrec zou em moeten weten! :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by eieregooie
*klap klap klap*
Maja, is ook nie zo moeilijk als er "My beloved" in de text voorkomt...
Next!
No. 8:
Should I?
Could I?
Try to
say
that I
want you
every
way?
Can I
try?
Catch your
eye?
Save me
now,
I can't
lie.
It's like I
never
felt before.
Should I tell you?
Should I walk away?
---cut---
Do I
run?
do I
stay?
Think I´m
gonna
shy a-
way.
Save me
from
misery.
Come to me.
Come to me.
---cut---
|
Ik ken hem zeker. Orion - Do you see me here.
Kewl nr is dat wel
Komt nr 9:
Everyday day and every night, I'll always dream that you're here by my side. Oh baby every day and every night, I will surrend everything gonna be allright, and I'll fly with you......... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
I'll fly with you......... |
Gigi d'Agostino??? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Gigi d'Agostino??? |
Moet 'm wel zijn!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|