|
כמעט ושכחתי
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
אז ככה
יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה
יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם
אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe:crazy: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אז ככה
יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה
יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם
אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe:crazy: |
זה היה בצחוק אני מקווה
;)
אתה יודע ...
The Usualls
Arome - Hands Up (dj Scot project remix)
Dumonde - God Music (Original Mix)
Yoji Biomohenka - Ding A ling (Scot)
Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix)
וכו'... |
|
|
| warpedd_ |
למה אתה אומר ככה
דווקא נראה לי פצצות לשים את הולימן
חוץ מזה נשים גם סקוט;) |
|
|
| DjChook |
אולי לסגור עם הולימן
אבל לפתוח עם כזה טראנס נצחונות זה פשוט לא דומה לסגנון של
HARD TRANCE |
|
|
| Hell_Copter |
אללה תומר משתלט על התחנה :disbelief
אני יצטרף לך מתישהו אבל לא בימים הראשונים... אין לי זין לזה
מה שכן אל תתן לאיתי המעפן הזה להשתלט שם... כמעט ודפקתי בו מכות שנה שעברה כי הוא עצבן אותי... תשתלט שם על הכל |
|
|
| t0xIc |
חחחח אוקי אחים שליייי
אני אחראי על התכנת שידור בביצפר שלייי
כאילו רק אני מחליט מי משדר מתי ומההה... רק לי יש תמפתחח
ומממממ אצלנו החליטו ההנהלה שאסור לנגן "מוזיקת מעדונים" בני זונות!!!
אבל חפיף אני עושה מה בראש שליי |
|
|
| luckystrike |
יא אללה אני זוכר את הימים שהייתי ברדיו של הבית
ספר איזה כיף היה ...
ניצלנו את הרדיו כדי לצחוק על החבר'ה גם...
למשל יש לי חבר קוראים לו איתי
אז סתם צעקנו במיקרופון "מזל טוב לאיתי על שעבר טסט ! טסט שמיני , מזל
טוב על הרישיון"
סתם וכל מיני כאלה....
כדי לפדח אנשים ...
פעם אחת חבר שלי קוראים אותו הרשקו אז צעקתי עם חבר שלי ברדיו
"מזל טוב להרשקו וחברה שלו פטימה שנה שלמה ביחד"
כל מיני כאלה
היו צחוקים |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אז ככה
יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה
יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם
אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe:crazy: |
וואלה גם אני צריך לשדר מחר ברדיו בבי"ס אני לא יודע מה לשים.
נותנים לכם לשדר טראנסים ברדיו ? |
|
|
| eXeTik |
דווקא
the last universe
יכול להיות קטלני, יכניס את כולם למצב של באלאגאן... אין יותר שכונה מהולימן!!! :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
דווקא
the last universe
יכול להיות קטלני, יכניס את כולם למצב של באלאגאן... אין יותר שכונה מהולימן!!! :D |
אשכרה בליד אין מטורף |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחח בסוף תומר לא שידר בגלל השמן הזה מהתחנה
איזה ילד הומו |
|
|
| warpedd_ |
ססססססססססעממממממקקק
לא הסכימו שנשדר ביום הראשון ללימודים
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
ויותר מזה
ככה בסוף היום סתם בהפסקה רציתי לשחק עם הציוד
והדלקתי לשניה את המערכת הגברה
פתאום אין חשמל בתחנה הכל מת
אני מקווה שיסדרו את זה
:( :( :( |
|
|
|
|