return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
כמעט ושכחתי
View this Thread in Original format
warpedd_
אז ככה

יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה

יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם

אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe:crazy:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by warpedd_
אז ככה

יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה

יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם

אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe:crazy:


זה היה בצחוק אני מקווה
;)

אתה יודע ...
The Usualls

Arome - Hands Up (dj Scot project remix)
Dumonde - God Music (Original Mix)
Yoji Biomohenka - Ding A ling (Scot)
Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix)

וכו'...
warpedd_
למה אתה אומר ככה

דווקא נראה לי פצצות לשים את הולימן

חוץ מזה נשים גם סקוט;)
DjChook
אולי לסגור עם הולימן
אבל לפתוח עם כזה טראנס נצחונות זה פשוט לא דומה לסגנון של
HARD TRANCE
Hell_Copter
אללה תומר משתלט על התחנה :disbelief

אני יצטרף לך מתישהו אבל לא בימים הראשונים... אין לי זין לזה

מה שכן אל תתן לאיתי המעפן הזה להשתלט שם... כמעט ודפקתי בו מכות שנה שעברה כי הוא עצבן אותי... תשתלט שם על הכל
t0xIc
חחחח אוקי אחים שליייי
אני אחראי על התכנת שידור בביצפר שלייי
כאילו רק אני מחליט מי משדר מתי ומההה... רק לי יש תמפתחח
ומממממ אצלנו החליטו ההנהלה שאסור לנגן "מוזיקת מעדונים" בני זונות!!!
אבל חפיף אני עושה מה בראש שליי
luckystrike
יא אללה אני זוכר את הימים שהייתי ברדיו של הבית
ספר איזה כיף היה ...

ניצלנו את הרדיו כדי לצחוק על החבר'ה גם...

למשל יש לי חבר קוראים לו איתי

אז סתם צעקנו במיקרופון "מזל טוב לאיתי על שעבר טסט ! טסט שמיני , מזל
טוב על הרישיון"

סתם וכל מיני כאלה....

כדי לפדח אנשים ...
פעם אחת חבר שלי קוראים אותו הרשקו אז צעקתי עם חבר שלי ברדיו
"מזל טוב להרשקו וחברה שלו פטימה שנה שלמה ביחד"

כל מיני כאלה
היו צחוקים
Pinto
quote:
Originally posted by warpedd_
אז ככה

יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה

יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם

אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe:crazy:


וואלה גם אני צריך לשדר מחר ברדיו בבי"ס אני לא יודע מה לשים.
נותנים לכם לשדר טראנסים ברדיו ?
eXeTik
דווקא
the last universe
יכול להיות קטלני, יכניס את כולם למצב של באלאגאן... אין יותר שכונה מהולימן!!! :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
דווקא
the last universe
יכול להיות קטלני, יכניס את כולם למצב של באלאגאן... אין יותר שכונה מהולימן!!! :D


אשכרה בליד אין מטורף

Hell_Copter
חחחחחחחח בסוף תומר לא שידר בגלל השמן הזה מהתחנה
איזה ילד הומו
warpedd_
ססססססססססעממממממקקק

לא הסכימו שנשדר ביום הראשון ללימודים

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

ויותר מזה
ככה בסוף היום סתם בהפסקה רציתי לשחק עם הציוד
והדלקתי לשניה את המערכת הגברה

פתאום אין חשמל בתחנה הכל מת

אני מקווה שיסדרו את זה
:( :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement