|
Even voor de duidelijkheid: De Hub is niet down!
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Thnx voor de tip!!
Ik kon er al de hele tijd niet opkomen maar had nog geen tijd/zin gehad om uit te zoeken waar het em nou in zat! |
|
|
| Jammy |
| Kom ik nog op de hub als nieuwe user? (ik heb na juni 2002 ingeschreven) |
|
|
| eieregooie |
Weinig kans... maar daar gaan wij niet over... Waarom niet? Geen idee... zal wel met de capaciteit van de server te maken hebben... anywayz... wat mij betreft is het hoe meer zielen hoe meer vreugd...
Maarja... Je zal toch bij Bizz moeten aankloppen... en als die het
nie wil gebeurt het niet...
Grtz!
[EDIT]Een andere goeie (publieke) hub is die van oldominion... Daar kruip ik ook op als de TA hub down is ofsow... [/EDIT] |
|
|
|
|