|
Exclusive for [Nils]
|
View this Thread in Original format
| [nils] |
äsch! :rolleyes: var ja verkligen så jobbig? :rolleyes:
aja, tack! de ska bli kul o lyssna på. njöt verkligen av "in dreams" mixen |
|
|
| Endre |
hehe, nä :) men detta är melodic/epic...kanske inte är nåt du ville ha, "In Dreams" var väl..prog?..kommer inte ihåg :(
|
|
|
| [nils] |
hoddy.. men epic äger också! men inte på en lika seriös nivå.. tankar nu = comments snart
| quote: | Originally posted by Endre
hehe, nä :) men detta är melodic/epic...kanske inte är nåt du ville ha, "In Dreams" var väl..prog?..kommer inte ihåg :(
|
edit: !!! sne'ast mix i kommun!!! ruggiga låtar i snällt tempo. :) danken! :D :D |
|
|
|
|