return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
MP3 CD spelers
View this Thread in Original format
moogwai
Wie heeft er hier een MP3-CD-Speler??? Wat zijn jouw ervaringen hier mee, etc...

Mijn discman is onderhand al aan vervanging toe... ik heb al wat op internet rondgekeken en dit lijkt me (of beter gezegd IS) toch de allerbeste... de IRiver imp350. Alleen 275 EURO is veel geld, ook als je naar de prijs-kwaliteit verhouding kijkt :)

Heeft iemand deze IRiver misschien??

Hier wat pics van de Imp350... :)





Cosmic Guy
Dat ziet er mooi uit. Ik heb zelf ook (sinds een week of 2) een mp3/cd speler, van Philips Exp 200 voor 150 Euro. Goed geluid, alleen je hoort soms wat kraakjes/schokjes in de nummers zitten. (kweet niet of dit al gewoon in de mp3 zit of dat het komt door het afspelen).
Ik ben er wel tevreden mee, want nu kan ik eindelijk es mn mp3-collectie doorluisteren :D


Misschien moet je hier http://www.mp3cdspeler.nl/index.php...99c5d67ede6b2de eens kijken voor verschillende MP3 spelers.
TimeportE
ik heb een freecom beatman mp3 speler.. het is zo'n mini cd spelertje en hijs echt heel handy alleen erg jammer is dat ik em na 2,5 maand uit mijn poten heb laten vallen op de tegels.. hij doet het nog wel goed alleen is de laser nie meer wat hij was.., hij heeft soms moeite met lezen en de antishock is der grotendeels af.. toch ben ik blij met mijn beatman! :)
Ding Chavez
Als je nog heeeeel even geduld hebt, is er binnenkort de Philips Expanium 511
Dit is em:

Ik was er vroeg bij, kheb nu een expanium 100, jaja zo'n 300 gram (bijna dan :p) zware discman dus ik ben ook aan vervanging toe. En dit wordt zeker de opvolger.
[EDIT]Advies prijs wordt ongeveer € 250 is mij verteld[/EDIT]

GreetZ, DC
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement