return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
THUNDERDOME Line-up 12 October 2002 OMFG I DIE
View this Thread in Original format
jploveparade
THUNDERDOME LINE-UP

http://www.thunderdome.com

Area 1 (1992-1997)

Dano (YEAH!)
Weirdo
Jeroen Flamman
The Prophet
Gizmo
The Darkraver
Pavo
Rotterdam Terror Corps (LIVE)
DJ Rob en MC Joe
DJ Paul GODFATHER OF HARDCORE
Leviathan OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG!!!
Buzz Fuzz
Rob Gee (LIVE)
MC Tern Terror

AREA 2 (1997-2002)

Delirium
Lenny Dee
The Horrorist (LIVE) YEAH!!
Bass-D & King Matthew KICK ASS!
DJ Outblast
Endymion
G-Town Madness (LIVE)
DJ Vince
Marc Arcadipane (LIVE) OMG OMG
DANA
Catscan
Promo
Stunned Guys (LIVE) OMFG OMFG OMFG!
MC Drokz

Wat een line-up!

Leviathan is er ook, OMFG!

hehe

JP
TranceFool
Hier durf ik na zaterdag niet tussen te gaan staan :D:D:D
Dr. Kuipers
Whehehe, jeugdsentiment al die namen :D

Toen was ik nog te jong voor parties en nu vind ik hardcore weer net TE hard...
jploveparade
Stelletje mietjes :D

Hakkuh!

Ik ben er eigenlijk te oud voor maar het MOET gewoon! hehe:happy2:
ScuL
Hakkûh was wel in 'mijn tijd' alleen ik was toen eigenlijk te jong om naar parties toe te gaan, bovendien had ik maar weinig vrienden die het ook echt konden waarderen dus het is er nooit van gekomen.

Nu, zoveel jaar later, doen ze het eindelijk weer over en het word écht een soort van reünie. Er komen aardig wat DJ's die niet of nauwelijks meer platen draaien (überhaupt niet in die stijl). Vooral de tijdelijke come-back van G-Town Madness is revolutionair.

De verwachting is dan ook dat massaal de 'passieve gabbers' van vroeger komen opdagen om toch nog één keertje een écht feest van die tijd mee te maken.

Overigens is er ook min of meer de wens dat iedereen in zijn oude kloffie komt opdagen (dus aussie, cavello, bombers e.d.) Prob is alleen dat ik nooit van die kleren heb gehad en ook niet echt wil hebben dus ik hou het gewoon normaal :)

Desondanks ik kijk er best wel naar uit en wil het tóch wel 's meemaken :D
basvh
wel vet, het dreamteam komt zelfs. misschien toch maar hierna toe. was te jong om in de gabbertijd naar partys te gaan. misschien nu maar me eerste hakkuh party. (zal ff moeten oefenen want ben het hakken verleerd)

als je id-t magazine koopt krijg je een eenmalige druk van thundermagazine. daar staat wat meer over thunderdome a decade
SnuggLe
Vet! Lijkt me echt supergaaf om te gaan. Eerst even kijken of ik mensen mee kan krijgen. Laatste weken luister ik sowieso al die oude cd's weer :)

Volgende week werken op HouseQlassics, even kijken wat ik daar nog meekrijg van het feestje! Is ook VETTT!

Greetz,
SnuggLe
New Wave
WHOOEEEWHOOEEEEE.

AL DIE NAMEN BIJ ELKAAR OMFG!!!!!!

Like the old days....ik dnek dat dit een heel goed sfeertje gaat worden!!
-TAIS-
Ik ben er ook zeker bij! Net zoals de meeste anderen hier was ik toendertijd ook te jong voor die feesten. Maarja, Dreamteam Reunion. Dat mag je niet missen!

Ik zal voornamelijk wel in de 1e hal staan. Heb niet zoveel met de nieuwere hardcore. Hoop dat er flink wat classics langs zullen komen!
Chicane
wordt dit nu ook uitgezonden in een TMF Xtra van Hakkûh? :D

Ik mis een paar namen als Party Animals, De Mosselman, Gabber Piet, Ruffneck enzo... :D


LOL, maar goed, toch wel geinig dat er voor jullie hardcore liefhebbers ook weer eens een feestje komt, al die trancemeuk van tegenwoordig... brrrrrr, have fun daar iedereen

Joost008
Jaahhhhhh, SUPERRRRR
en ik ben ook van de partij hiero, vroeger nooit naar Hardcore feesies gekunt, omdat ik te jong was en dit is me kans.
Heb me kaartje al lekker binne:D:D
Joost008
quote:
Originally posted by jploveparade
Leviathan is er ook, OMFG!


Wie de neuk is dat dan weer dan btw?????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement