return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Svenska producenter se hit
View this Thread in Original format
Vizay
Ok jag får väl chansa på att de e ok med en sån här tråd... i värsta fall får väl mind ta bort den om det absoulut inte går att ha den :p

aja, den här tråden är till för alla som producerar musik och som vill ha lite feedback...oavsett om ni har gjort det i ejay (brrr, ok de e väl ett gränsfall),reason, fruity eller om ni har egen studio hemma

meningen är helt enkelt att alla ska kunna få feedback på sin musik utan att behöva skämmas för att det låter simpelt eller så (lite konstigt förklarat men jag tror ni fattar)


aja, nog snackat... posta på :)


[edit] om det är nån som behöver webspace för samples av låtar eller liknande så har jag en del att bistå med... skicka ett PM bara så kan vi nog fixa det :)
Endre

aiight! jag har en ny låt på G, postar den här sen.
men det är en grej, postar man här är det svårare för folk att se just ens egen låt men jag antar att det går ändå om man kollar ordentligt och noga.
Vizay
hmm...du emnar typ att de blir svårt å se vem som fick feedbacken? alla får ju vara klara å tydliga....typ

ENDRE: du får den här feedbacken etc (eller så kan man köra med quote



aja, här e en sample från en låt som jag håller på med just nu

tanka här


håller på med en remix på heart of asia också men just nu ere den ovan som prioriteras :)
Endre
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=63203
Mehari
Intressant att få en tråd i SE-sektionen bara avsedd för sånt här, kul att se om det funkar

Om ni inte anser er überspammade med info om mina låtar än, så kan ni lyssna på min senaste på http://soundclick.com/bands/mehari_music.htm

Nordlicht - Within Each Of Us (Mehari Remix)

Jag har fått rejält positiv feedback på den här låten
så...listen and judge
Vizay
den här låten slänger jag in å endres vägnar efersom jag skulle hosta den åt honom

Endres senaste remix


du får gärna berätta lite mer om låten endre :)
Endre
quote:
Originally posted by Vizay
den här låten slänger jag in å endres vägnar efersom jag skulle hosta den åt honom

Endres senaste remix


du får gärna berätta lite mer om låten endre :)


japp, alltså en remix på Bren- F Vs. MaRt - Awake som jag remixat,
kommentarer välkommna om det blir så mycket här :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement