|
Kut Napster!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| Ken iemand me fftjes helpen? Mn account bij napster is gvd geblokkeerd, ik had een nummertje van craig david erin staan (van me zus), en dat mocht dus niet! Wie kan me helpen?? En dan moet je niet zeggen dat ik een nieuwe account moet aanmaken, want dat heb ik al 3x gedaan, en ben steeds weer geblokkeerd!! Hoe kan ik weer napster op? |
|
|
| -=WVG=- |
| Kijk ff bij de Chill Out, daar is een thread over hetzelfde probleem. Het is op te lossen...Succes ermee |
|
|
| Opti |
| bedoel je die ene met die gast die de set zoekt van rank 1? daar hebben ze ook geen antwoord voor.... |
|
|
| Blik |
ga naar www.napster.nl
ff zoeken op die site, en daar is een link naar een programma zodat je er weer op kan |
|
|
| visitor |
hep ut zelfde probleem
als het bij jou opgelost is ken je ff de oplossing laten weten?
tnx |
|
|
| Linx_da_cat |
| can't...comprehend......*chokes and explodes* |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Blik
ga naar www.napster.nl
ff zoeken op die site, en daar is een link naar een programma zodat je er weer op kan |
De oplossing is al gezegd!!! |
|
|
| Opti |
Moet ik die napsterfix hebben??
LUKT OOK NIET GVD!!!! |
|
|
| Dj Lex |
Ja wie laat er dan ook een nummer van Craig David instaan he?
Laters |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja wie laat er dan ook een nummer van Craig David instaan he?
Laters |
hehe ja .....eigen schuld dikke bult !!! ;) |
|
|
| Remy D |
| Napster is langzaam aan het sterfen :( |
|
|
| ADK |
voordat je ook maar een programmaatje gebruikt of zo, moet je natuurlijk wel eerst die craig david zooi óf verwijderen óf een andere naam geven....
het programmaatje wat ik heb werkte in ieder geval wel goed, het verwijderde iets in je register, en de eerste keer nadat ik napster weer opstartte moest ik alleen een nieuwe user maken...
ADK |
|
|
|
|