|
Trance Energy Theme?
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Nog maar 2 1/2 week en T.E. staat alweer voor de deur.Maaruh,is er al iets bekend van een theme.Wie heeft/hebben hem gemaakt,hoe gaat ie heten?Zal het weer een productie worden van Svenson & Gielen of krijgt iemand anders nu de kans.Wil je dat Svenson & Gielen de theme maken of juist niet.... :).Mij maakt het persoonlijk niet uit.Zolang ie vet is vind ik het best.
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
| Al shet geen S&G is dan zal het wel een standaard Rank 1 plaatje worden.... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Bellie
Nog maar 2 1/2 week en T.E. staat alweer voor de deur.Maaruh,is er al iets bekend van een theme.Wie heeft/hebben hem gemaakt,hoe gaat ie heten?Zal het weer een productie worden van Svenson & Gielen of krijgt iemand anders nu de kans.Wil je dat Svenson & Gielen de theme maken of juist niet.... :).Mij maakt het persoonlijk niet uit.Zolang ie vet is vind ik het best.
GREETZ!! |
Wou je er heen dan??????????? |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
Al shet geen S&G is dan zal het wel een standaard Rank 1 plaatje worden.... |
eej!!! wil jij even een beetje op je woorden letten jongeman !!:rolleyes: |
|
|
| TimeportE |
ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het
svenson & gielen - no more faith
ging worden, wel lekkere tune (vin ik) met coole intro vocals (van swordfish! :)) |
|
|
| mantisnl |
| heppie um al helemaal gehoord dan?? |
|
|
| TranceFool |
| volgens mij heettie Svenson & Gielen - The Question, release 16 september |
|
|
| Antiphus |
| Vette plaat heb m al gehoord!! beetje een wat X-files melodietje er doorheen!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Wou je er heen dan??????????? |
TUURLIJK!! :)
Wordt alweer mn 5de (op rij).hehe
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bellie
TUURLIJK!! :)
Wordt alweer mn 5de (op rij).hehe
GREETZ!! |
Bellie is daar kinder-oppas :p
Als je boven die kinderkopjes een grote negerhoofd met rasta haar ziet springen dan is dat Bellie.
:p |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Vette plaat heb m al gehoord!! beetje een wat X-files melodietje er doorheen!! |
waar heppie um al gehoord dan??
sorry.. ben nogal ongeduldig aangelegd:rolleyes: |
|
|
|
|