return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Trance Energy Theme?
View this Thread in Original format
Bellie
Nog maar 2 1/2 week en T.E. staat alweer voor de deur.Maaruh,is er al iets bekend van een theme.Wie heeft/hebben hem gemaakt,hoe gaat ie heten?Zal het weer een productie worden van Svenson & Gielen of krijgt iemand anders nu de kans.Wil je dat Svenson & Gielen de theme maken of juist niet.... :).Mij maakt het persoonlijk niet uit.Zolang ie vet is vind ik het best.

GREETZ!!
New Wave
Al shet geen S&G is dan zal het wel een standaard Rank 1 plaatje worden....
Odyne
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=62938 ??? :rolleyes:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bellie
Nog maar 2 1/2 week en T.E. staat alweer voor de deur.Maaruh,is er al iets bekend van een theme.Wie heeft/hebben hem gemaakt,hoe gaat ie heten?Zal het weer een productie worden van Svenson & Gielen of krijgt iemand anders nu de kans.Wil je dat Svenson & Gielen de theme maken of juist niet.... :).Mij maakt het persoonlijk niet uit.Zolang ie vet is vind ik het best.

GREETZ!!


Wou je er heen dan???????????
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
Al shet geen S&G is dan zal het wel een standaard Rank 1 plaatje worden....


eej!!! wil jij even een beetje op je woorden letten jongeman !!:rolleyes:
TimeportE
ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het

svenson & gielen - no more faith

ging worden, wel lekkere tune (vin ik) met coole intro vocals (van swordfish! :))
mantisnl
heppie um al helemaal gehoord dan??
TranceFool
volgens mij heettie Svenson & Gielen - The Question, release 16 september
Antiphus
Vette plaat heb m al gehoord!! beetje een wat X-files melodietje er doorheen!!
Bellie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Wou je er heen dan???????????


TUURLIJK!! :)
Wordt alweer mn 5de (op rij).hehe

GREETZ!!

New Wave
quote:
Originally posted by Bellie


TUURLIJK!! :)
Wordt alweer mn 5de (op rij).hehe

GREETZ!!


Bellie is daar kinder-oppas :p
Als je boven die kinderkopjes een grote negerhoofd met rasta haar ziet springen dan is dat Bellie.
:p
mantisnl
quote:
Originally posted by Antiphus
Vette plaat heb m al gehoord!! beetje een wat X-files melodietje er doorheen!!


waar heppie um al gehoord dan??

sorry.. ben nogal ongeduldig aangelegd:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement