return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Heeft er nog iemand ECHTE mellow??
View this Thread in Original format
MetzZ_!!
Ja he... Ik ben op zoek naar echte Mellow-songs... Iets als Joost van Bellen's "Let me Take You on A Journey"... Of DJ Jeffrey & De Leits' "MoodyGroove... Ik ga dan altijd net een level hoger...

Er zit ook een sample bij; dan weet je een beetje wat ik bedoel... Het is een beetje zweverig.

Als je het niets vindt, dan hoef je dat niet te laten weten... mag wel, hoeft niet :)

Ma$$eL en 'n ˝,

MetzZ_!!
Akira
oooh man jooost van bellen daar krijg ik de rillingen over mijn lijf als ik die vent hoor....vriendin van mij die is helemaal gek van die gozer en ik vind hem toch zo ongeloofelijk kut draaien...van die speedgarage zooi ah BAH
MetzZ_!!
Ja, hij draait nú SpeedGarage...dat vind ik zelf ook niets, maar daarvoor draaide hij Échte Mellow...en dat is wat ik zoek...
Akira
ja ik ken hem niet zo lang hoor???ik ken alleen zijn speedgarage dingen van hem...en daar ga ik echt van huilen hehe :(
MetzZ_!!
dan huil ik met je mee... Op InnerCity draaide hij ook Garage...AARGHH!! TE erg voor woorden!!
esoterist
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Ja he... Ik ben op zoek naar echte Mellow-songs... Iets

Je bedoelt nrs als deze;paperclip people-trow
deze is van 1994
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement