|
Ny klubb i stan (Stlm) Premiär 7/9
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Det här blir ju kul!! Ni måste dit på lördag!!!
Tribal och progressive trance/house.
Dj´s: Parham, Raymond, Christian.
Storkyrkobrinken.9 (T-bana.gamlastan)
22-03
60kr/7euro
--------------- |
|
|
| Gaby |
| Vilka ser jag där???? |
|
|
| Endre |
det är då alltid samma stil av musik på alla klubbar :(
dom kan öppna mer epic/melodic klubbar
|
|
|
| Gaby |
Nja så kan man inte säga... Raymond kör väldigt svettig, sexig, tribal trance/house som man bara börjar älska när man väl har hört det en gång ;)
Parham överraskar varje gång så man vet ju inte ens va han ska lira...
Chrile kör väldig glad men något deep house. Hän e killen som fick mig att älska house!
Ge stället en chans... det e bra grabbar bakom! |
|
|
| doter |
Tror inte ja tittar förbi... Inte riktigt min stil ju =(
Mer melodic som sagt!!!
HOOLLLAAAAAND RULEZ |
|
|
| lonne |
Progressive äger, tycker att det är nice att dansa till med.
Dessvärre är jag mer eller mindre barskrapad fram tills den 25`e. |
|
|
| Gaby |
Ni som inte var där missade verkligen något!! Det lirades ALLT!!! BÄSTA stället i stan!!!!
Tips: Daily's på lördagar kommer oxå att vara FETT!!! Mina lördagar e räddade!!! Skönt ställe fram till 3 o sen vidare!!! Stockholm börjar likna något!!! |
|
|
| Gaby |
| NI BARA MÅSTE DIT PÅ LÖRDAG!!! DET E SÅ BRA MUSIK OCH FOLK!!! THE PARTY PPL KOMMER ATT VARA DÄR HELT KLART! |
|
|
| mega_pudas |
| 18 års gräns som vanligt eller? |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mega_pudas
18 års gräns som vanligt eller? |
förmodligen herr pudas.
|
|
|
| Beamish |
| min erfarenhet av Dailys ar att dom slapper in dom dom vill slappa in. unga grabbgang kan darfor ha lite problem dar ibland |
|
|
| AC. |
| Fast nu är det väl inte riktigt Dailys vi pratar om här... |
|
|
|
|