|
Ta Hub
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
| Är det nån som vet om det är nåt fel på hubben??? jag har inte kunnat ansluta på flera dagar :nervous:. Det står connecting to 24...blablba...sen står det Disconnected from Hub. Nån som vet ? |
|
|
| King of Clubs |
hehe...
Du måste ändra adressen till 24.156.241.250 :) |
|
|
|
|