|
M. b. t. Je nieuwe platen deel xxs
|
View this Thread in Original format
| Killmaster |
Hey ik zie dat er om de zoveel tijd een thread gestart word met je nieuwe aanwinsten. Bij deze doe ik er een dimensie bij en vraag "jullie" hiermee bedoel ik de mensen die zich bezighouden met mixen wat voor jullie de ultieme overgang is. Je weet wel zo een overgang waarvan je een vetter gevoel krijgt als goeie sex:D :D :D en effe spontaan op je kamer de handen in de lucht gooit en bij je eigen denkt master!!!:p :p :p
Mijn top overgang: Club Diciples - Fly(dj Gollum mix) en dan naar Marco V - G.O.D.D.
Deze is ook heel vet Sarah McL. - Sweet surrender naar Lexicon 4 - Reach me
Ik ben benieuwd:eek:naar jullie reacties!!!
Oh en nog iets ik ben op het moment ingelogd met de id van me neefie ik zit nu namelijk achter zijn P.C. Ik ben Creamfields23 hoe kan ik dit veranderen ik krijg het niet voor me kaar
Cya!!!! |
|
|
| Ding Chavez |
Uuhmm volgens mij is de overgang pas mooi als jij er iets van gebrouwen hebt. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt :)
Volgende keer ff sample erbij gooien, kunnen we het ook horen :D |
|
|
| Killmaster |
| Ja het is inderdaad een beetje vaag, maar je begrijpt wat ik bedoel, toch?? Ik zal proberen een later een sample erbij te pleuren ben nu nl. niet thuis!!! En mensen kom maar op met die samples kan nog wel wat ideen gebruiken:D :D |
|
|
| eieregooie |
Ik heb nie echt standaard overgangen ofsow... weleens dat je dezelfde plaatjes achter elkaar mixed omdat ze goed achter elkaar klinken...
Ik vind Three Drives - Sunset On Ibiza (above & beyond remix) wel extreem goed overgaan in Tranquility Base - Razorfish (above & beyond bangin' mix) als je het snel genoeg doet. Maar da's nie zo gek... want die platen lijken nogal op elkaar... Ze vloeien naadloos in elkaar over, en toch voel je die drive dat er een nog lekkerdere plaat ingeknald wordt.
Kheb de mix nu nie bij de hand, dus ik kan er geen sampletje bij doen...
Grtz! |
|
|
| ahp2002 |
Eon - Pocket Damage vloeit lekker over in Aalto - Liquid Sweep en die vloeit weer lekker over in ocean lab - sky falls down :D
kan ik mn volledige mix ergens uploaden? :D |
|
|
|
|