|
"Autumn Emblem"...klassiskt pojkar & flickor
|
View this Thread in Original format
| Endre |
jag har varit mycket kreativ dem här 2 veckorna, hehe, 3 låtar på rad, med några dagars mellanrum, och här är en till med något som förmodligen passar er alla :)
Endre - Autumn Emblem
|
|
|
| AnD |
| softish :) ... verkligen soft... har du tagit pianolektioner någon gång?.. |
|
|
| Endre |
nope, inte vad jag minns
|
|
|
| dj_hysterix |
| Fan va najs, du gör alltid så jävla grymma låtar att du gör mig avundsjuk :tongue3 |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Fan va najs, du gör alltid så jävla grymma låtar att du gör mig avundsjuk :tongue3 |
tänk sen när jag blir känd då :p
då känner du mig och grejer, då kan du skryta för dina polare :)
|
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by Endre
tänk sen när jag blir känd då :p
då känner du mig och grejer, då kan du skryta för dina polare :)
|
hehe, aaa. Nästa som att säga "Jag kände Armin Van Buuren. Vi pratade ibland och han bodde bara några kilometer ifrån mig." :p |
|
|
|
|