return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
"Autumn Emblem"...klassiskt pojkar & flickor
View this Thread in Original format
Endre


jag har varit mycket kreativ dem här 2 veckorna, hehe, 3 låtar på rad, med några dagars mellanrum, och här är en till med något som förmodligen passar er alla :)

Endre - Autumn Emblem

AnD
softish :) ... verkligen soft... har du tagit pianolektioner någon gång?..
Endre

nope, inte vad jag minns

dj_hysterix
Fan va najs, du gör alltid så jävla grymma låtar att du gör mig avundsjuk :tongue3
Endre
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Fan va najs, du gör alltid så jävla grymma låtar att du gör mig avundsjuk :tongue3


tänk sen när jag blir känd då :p
då känner du mig och grejer, då kan du skryta för dina polare :)
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Endre


tänk sen när jag blir känd då :p
då känner du mig och grejer, då kan du skryta för dina polare :)


hehe, aaa. Nästa som att säga "Jag kände Armin Van Buuren. Vi pratade ibland och han bodde bara några kilometer ifrån mig." :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement