|
Stelling: Volkert v/d G moet dwangmatig gevoed worden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
aan de ene kant heeft hij recht om zijn eigen leven te beëindigen op deze manier (al is het een flinke lijdensweg, hongerdood wens je niemand toe).
aan de andere kant vind ik die gast wel zo'n onbeschrijfelijke grote asociaal!; hoe hij zijn daad probeert in het graf mee te nemen.
hij heeft lak aan de gehele bevolking, dat egoïsme van hem is immens!
ik zou hem het liefst net zo lang martelen (zoals in de middeleeuwen) totdat hij de waarheid uitschreeuwt :whip: |
|
|
| TranceFool |
| ik snap niet dat jullie dit een hongerstaking noemen????? De helft van alle afrikanen zouden voor deze maaltijden een moord doen :p. Voor zover ik weet eet ie brood en drinkt water. Verder drinktie nog allemaal vruchtensappies om zn vitaminen op peil te houden. Verder hebtie een mooie kamer. Die gast houdt het wel een paar jaar uit hor! |
|
|
| Rinus |
Mocht het zover komen dat ie dwangmatig gevoed moet worden dan ja, moeten ze doen. Maar dat zie ik eigenlijk nog niet zoow snel gebeuren.
Het punt is die gozer wil gewoon niks zeggen en wie zwijgt stemt toe :D Maar dat wist eigenlijk ook iedereen al. Zet die gast gewoon bij een paar grote negers in de cel. |
|
|
| Blik |
een simpel ja is hier wel van toepassing vind ik, die gast heeft een daad gepleegd waar heel nederland van ondersteboven was, die gast die zal zijn daad nu ook toelichten ook.
Maar ik denk niet dat het nodig zal zijn, hij krijgt genoeg vitamientjes naar binnen om gezond te blijven. Bij een echte hongerstaking ben je na 60 dagen zeker dood (laatst gelezen in de krant)
na 40 dagen ligt die in bed met hevige pijnen enzo |
|
|
| Valhalla |
Als de stelling van toepassing zou zijn dat had ik hem verplicht volgegooit met van Nutricia babyvoeding.
Iemand vermoorden en dan je straf probeerde te ontlopen door jezelf maar uit te hongeren. No way imo. |
|
|
| mastah jc |
| ik vind niet dat ze hem dwangmatig voedsel moeten geven. Ik bedoel die gast drinkt wel en waarshijnlijk voedzame dranken met allemaal vezels enzo dus kvind dat die gast het maar een beetje loopt te faken en als ie egt in hongerstaking zou willen dan moet die dat egt wel beter doen...... |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik ben zowizo tegen de doodstraf ook al in de ergste gevallen!! |
helemaal mee eens, ben ook in elk geval tegen de doodstraf, om welk argument dan ook. (bijna altijd een emotioneel, heb met school keer een debat gehad dus kan er een tijdje over mee praten:) )
ik ben dus ook tegen dwangmatig voeden, je gaat dan tegen iemands wil in dingen doen, en daar ben ik absoluut niet voor. en dan maakt het voor mij niet uit welke autoriteit het is! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
helemaal mee eens, ben ook in elk geval tegen de doodstraf, om welk argument dan ook. (bijna altijd een emotioneel, heb met school keer een debat gehad dus kan er een tijdje over mee praten:) )
ik ben dus ook tegen dwangmatig voeden, je gaat dan tegen iemands wil in dingen doen, en daar ben ik absoluut niet voor. en dan maakt het voor mij niet uit welke autoriteit het is! |
Dat dacht hij waarschijnlijk ook toen hij de trigger overhaalde toen hij Pim doodschoot :rolleyes: Waar heeft hij de autoriteit vandaan gehaald om een ander mens zijn leven te ontnemen. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dat dacht hij waarschijnlijk ook toen hij de trigger overhaalde toen hij Pim doodschoot :rolleyes: Waar heeft hij de autoriteit vandaan gehaald om een ander mens zijn leven te ontnemen. |
dat hij dat deed betekend dat ook meteen dat jij hetzelfde moet gaan doen?? :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
dat hij dat deed betekend dat ook meteen dat jij hetzelfde moet gaan doen?? :rolleyes: |
Ik doelde hierop dat hij onder dwang gevoed moet worden en niet op de doodstraf. Ben zelf geen groot voorstander van de doodstraf. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by TranceFool
mensen die gast gaat echt niet dood hoor met deze 'hongerstaking', hij eet supergezond |
dat is dus niet waar.
ik heb laatst een artikel gelezen hierover en het schijnt dat hij 2 maanden in redelijke conditie blijft, als hij zo door blijft gaan met het drinken van vruchtensappen en suikerwater, en na een maandje of 4 het bewustzijn zal verliezen en in een coma zal raken. dát is dus het punt waarvoor hij een wilsverklaring heeft getekend tegen dwangmatige voeding.
eenmaal buiten bewustzijn zal hij snel overlijden. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik doelde hierop dat hij onder dwang gevoed moet worden en niet op de doodstraf. Ben zelf geen groot voorstander van de doodstraf. |
hij ontnam iemand zijn recht om te leven, nu zal de regering (als ik de poll moet geloven) hem het recht ontnemen tot een eigen wil..
je doet hetzelfde alleen een niveautje lager!! vin het allebei niet kunnen! |
|
|
|
|