|
Euro 2012 Fantasy Football
|
View this Thread in Original format
| Config |
Jup,
Iemand goesting om mee te doen met de fantasy football league van UEFA?
Denk dat de meesten al een beetje vertrouwd zijn met het wedstrijdsysteem.
Voor degene die zin hebben om met de Beta's een onderling strijdje te voeren heb ik alvast een league aangemaakt:
Belgian TA : 287489-64792
website: http://en.euro2012fantasy.uefa.com/ |
|
|
| Jakhira |
| Ik doe mee! Straks ploegje maken :) |
|
|
| Jakhira |
| Ik zie uw selectie niet. Gaan we die hier posten of is dat top secret? |
|
|
| Config |
Ja, voor de eerste ronde gedaan is kan je de teams niet zien. Voor mijn part mag de selectie erop hoor, niet verplicht natuurlijk :)
Ik heb het voor een andere competitie wel al gepost, dus bij deze:

Btw, niet vergeten dat je IEDERE dag spelers kan subben. De spelers die eerst aan de bak moeten zet je dus best al op het veld. |
|
|
| Jakhira |
 |
|
|
| Jakhira |
Ik was blijkbaar mentaal elders bij het choppen :o
Given (Doelman), Agger (Verdediging), Eriksen (Middenveld) & Samaras (Spits) :) |
|
|
| Config |
| budget tekort dus :D |
|
|
| lievez |
| FC BBQ United is in ! :) |
|
|
| Real |
| Ik ben er ook bij, ik moet nog wel m'n team samenstellen. :) |
|
|
| lievez |
Nog 1
Staat den bak bier al klaar ? :)
 |
|
|
|
|