|
שנה טובה אחים שלי !!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
שנה טובה לכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואורן... חחחחחחח נחמד זה |
|
|
| MoSH_MaN |
קלאברייייייייים שנה טובה
חחחחחחחחח |
|
|
| nesher |
באמת
שנה טובה לכולכם אחים שלי
:tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :haha: :happy2: :tongue2 |
|
|
| Flotser |
לצערי נעדרתי כמה ימים מהפורום , לא היה לי זמן להדליק את המחשב ממש...
אבל חייב לאחל לכל האחים שלי כאן:
שנה טובה
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| Tarantula |
ההיייייייייי!!!
אנשים!!!! בנים יקרים שלי, גברים... חחחח....:)
אני מאחלת לך שנה טובה וחג שמח!!
שהשנה תגשימו את כל אותם הדברים שרציתם ולא רציתם לעשות בשנה שעברה, ושתשיגו את כל הבנות ( או הבנים:) ) שרציתם,
והכי חשוב תשמרו על עצמכם! ותהנו מהחיים!
ותהיו אופטימים!
luv u allllll!!!
:D :D :D :tongue3 :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :happy2: :tongue3
<3 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ההיייייייייי!!!
אנשים!!!! בנים יקרים שלי, גברים... חחחח....:)
אני מאחלת לך שנה טובה וחג שמח!!
שהשנה תגשימו את כל אותם הדברים שרציתם ולא רציתם לעשות בשנה שעברה, ושתשיגו את כל הבנות ( או הבנים:) שרציתם,
והכי חשוב תשמרו על עצמכם! ותהנו מהחיים!
ותהיו אופטימים!
luv u allllll!!!
:D :D :D :tongue3 :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :happy2: :tongue3
<3 |
בנים ?!
דברי בשם עצמך |
|
|
| warpedd_ |
שנה טובה לכולם
באמת שתהיה בסבבה ויותר משנה שעברה
שיעבור לכם השירות בשלום ושתגיעו לאינרסיטי
:D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
בנים ?!
דברי בשם עצמך |
לך תדע, מה עובר בראש הסוטה שלכם....
חחחח...
:D :D :haha: :happy2: :haha: :tongue3 |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
לך תדע, מה עובר בראש הסוטה שלכם....
חחחח...
:D :D :haha: :happy2: :haha: :tongue3 |
חן אז אתה בא אלי?
:-)))) |
|
|
| DjNumShum |
| שנה טובה חברסססססססססססססססססס |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שנה טובה
שנה טובה
אני כפיי ארימה........
תארו לכם גרסת טראנס לשיר הזה
חחחחחחחחחחחחח
שנה טובה אחים שלי!!!!!!! |
|
|
|
|