|
Mp3!@#$@#%$#$^$%^ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יאללה זה הכל בולשיט אחרי הכל |
יש בזה גם משהוא
:)
אבל עדיין האתר לא שלנו ... |
|
|
| MoSH_MaN |
כן אה.........
חחח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן אה.........
חחח |
יבוא היום ...
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יבוא היום ...
:D | \
MUHAHAHAAHAHHAAHA |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
\
MUHAHAHAAHAHHAAHA |
יווווווווו מוששששש
אני כ"כ באתי לרשום את זה שראיתי את ההודעה של מורן
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Ariels |
יש לי אמ16 ואני יכול ארגן גם את זה של אחותי
מישהו בעד הפיכה אלימה |
|
|
| oDrori |
| רק תשיג לי כובע גרב וטיסה לקנדה :) |
|
|
| Ariels |
הייתי ביום חמישי בלווי לעציר בטחוני לבית משפט הצבאי בסאלם אז יש לי שכפו"ד קרמי
יענו אם יורים עלי הכדורים לא חודרים את השכפו"ד
נוהל לש"ביה
-------------
אני פורץ בראש
מנקה צד שמאל, תופס פינה מנקה חצי חדר
אריק או דותן ינסו ינקו ימינה יתפסו פינה וינקו חצי שני של החדר
מודים נכנסים ומורן יטפל בפצועים
אחרי זה ננקה את כל הבנין
ונכריז עליו שטח ריבוני של מדינת ישראל |
|
|
| oDrori |
חחחחחחחחח
יפה
אתה שוכח שכל הפעולה מתבצעת על "הבניין" שהוא בעצם הבית של סוואמפר
:) |
|
|
| Ariels |
| אם הוא לא ימות אני אשקול להעניק לו מעמד של תושב בבית שלו. |
|
|
| Ariels |
צח התנדב להיות צלף
אם סוואמפר ינסה לברוח דרך אחד החלונות, צח יוריד אותו |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צודק אחי... הדיסקים של אלי לא מתקרבים ללהיות שרוטים כמוך
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|