return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Paul van Dyk har ställt in
View this Thread in Original format
reveal
iaf om man får tro deras hemsida http://www.okyo.dk/
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
x-dream
Ojda det var tråkigt att höra för er som skulle tagit sig dit....
reveal
den j*veln har blivit "döv" på ett öra pga allvarlig förkylning
nu får man vänta tills den 24e januari istället :rolleyes:
King of Clubs
Jag skulle oxå vara otroligt förbannad om jag var i era skor... Sånt där suger...
Gaby
Puh!!! Jag som hade ångest för jag kom inte iväg!!!
eXton
Hehe, var inte så farligt ändå.
Man fick pengarna tillbaka OCH kom in gratis på klubben. Dom hade tagit dit LP Støvring från Club Gorgeous så han räddade kvällen med en hel del svinbra trance!!!

Har ju ändå sett Palle två ggr redan så jag var skitnöjd ändå ;)
reveal
ja ströving var (som vanligt) gjuten, men vad var det för några som lirade innan honom? de var ju helt ute och cyklade, inte alls bra
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
ja ströving var (som vanligt) gjuten, men vad var det för några som lirade innan honom? de var ju helt ute och cyklade, inte alls bra


Njä, de var lysande bra på att mixa..

Men helt fel sorts musik att dansa till däremot!

Som tur var så kom ju stövring på sen och visade vilken sorts
musik som ska spelas...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement