return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
WinMX v3.3
View this Thread in Original format
Flotser
אז ככה...

אחרי חיפושים נרחבים מסביב לכל הרשת הגעתי למסקנה כי
WinMX
היא התוכנה הכי טובה להורדת טראנסים כיום.... אך היא עיצבנה אותי מאוד כי היא לא שמרה על הורדות שלא התחילו ולא עבדה אוטומטית כמו החמור ואוורנט....

אבל עכשיו סוף סוף יצאה גירסה חדשה שהיא באמת שווה ועובדת ממש יפה, ממליץ בחום:

www.winmx.com


נ.ב.
קראתי דברים מאוד מפחידים ומעניינים היום בדבקה
(יש לינק למטה)
:nervous:
DjChook
מוריד
נבדוק
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
מוריד
נבדוק


סבבה
בלבלות
Segev
אתה עושה צחוק לא הספקתי להבין את התוכנה כבר מורידים ממני 4 אנשים וזה לא מוצא לי כלום \:
DjChook
חחחח מה עשית שיתוף לכל המחשב ?!

FLOSTER
מה השתנה בין הגירסא הזאת לקודמות ?!
divx-master
אחי השטן בנה את ההתוכנה הזאת !!!

הייה לי אותה לפני 3 שנים 2 שנתיים ולפני חצי שנה

כל כמה זמן אני מוריד את זה ובסוף אני מפרמט את המחשב בגלל זה !!

תוכנה גרועה שמזיינת את המחשב

ככה זה עשה לי ...
DjChook
מה זיין לך את המחשב בה אחי ?
divx-master
quote:
Originally posted by DjChook
מה זיין לך את המחשב בה אחי ?


לא יודע מה ספציפית אבל תמיד שהיה לי תתוכנה הזאת המחשב שלי בסוף נדפק ..

היה יותר איטי ומלאא וירוסים
Narcotic Mind
נכון להיום

אין על ההאב
Segev
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
נכון להיום

אין על ההאב

מסכים וחוץ מזה התוכנה זאת לא מוצאת פשוט כלווווום:whip:

oDrori
אכן, אין על ההאב... בשבילנו
אבל ווינאמאקס יש הרבה יותר משתמשים אז אם אתה לא מחפש משהו חדש מאוד או טראנס, חפש שם
MoSH_MaN
לדעתי האב זה תוכנה מסריחה מאד........

אין על
AG

האב כל הזמן יש לי
NO FREE SLOTS

שונא אותה בדם ונשמה!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement