|
WinMX v3.3
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
אז ככה...
אחרי חיפושים נרחבים מסביב לכל הרשת הגעתי למסקנה כי
WinMX
היא התוכנה הכי טובה להורדת טראנסים כיום.... אך היא עיצבנה אותי מאוד כי היא לא שמרה על הורדות שלא התחילו ולא עבדה אוטומטית כמו החמור ואוורנט....
אבל עכשיו סוף סוף יצאה גירסה חדשה שהיא באמת שווה ועובדת ממש יפה, ממליץ בחום:
www.winmx.com
נ.ב.
קראתי דברים מאוד מפחידים ומעניינים היום בדבקה
(יש לינק למטה)
:nervous: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוריד
נבדוק |
סבבה
בלבלות |
|
|
| Segev |
| אתה עושה צחוק לא הספקתי להבין את התוכנה כבר מורידים ממני 4 אנשים וזה לא מוצא לי כלום \: |
|
|
| DjChook |
חחחח מה עשית שיתוף לכל המחשב ?!
FLOSTER
מה השתנה בין הגירסא הזאת לקודמות ?! |
|
|
| divx-master |
אחי השטן בנה את ההתוכנה הזאת !!!
הייה לי אותה לפני 3 שנים 2 שנתיים ולפני חצי שנה
כל כמה זמן אני מוריד את זה ובסוף אני מפרמט את המחשב בגלל זה !!
תוכנה גרועה שמזיינת את המחשב
ככה זה עשה לי ... |
|
|
| DjChook |
| מה זיין לך את המחשב בה אחי ? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה זיין לך את המחשב בה אחי ? |
לא יודע מה ספציפית אבל תמיד שהיה לי תתוכנה הזאת המחשב שלי בסוף נדפק ..
היה יותר איטי ומלאא וירוסים |
|
|
| Narcotic Mind |
נכון להיום
אין על ההאב |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
נכון להיום
אין על ההאב |
מסכים וחוץ מזה התוכנה זאת לא מוצאת פשוט כלווווום:whip: |
|
|
| oDrori |
אכן, אין על ההאב... בשבילנו
אבל ווינאמאקס יש הרבה יותר משתמשים אז אם אתה לא מחפש משהו חדש מאוד או טראנס, חפש שם |
|
|
| MoSH_MaN |
לדעתי האב זה תוכנה מסריחה מאד........
אין על
AG
האב כל הזמן יש לי
NO FREE SLOTS
שונא אותה בדם ונשמה!!! |
|
|
|
|