|
TE KOOP: Kaartje voor 4 Elements (Omgeving Nijmegen)
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hoi,
In verband met een ontstoken oog, ben ik genoodzaakt om thuis te blijven vanavond :(:( Ik heb dus een kaartje over. Voor de helft van de prijs mag je hem hebben, E16,50. Liefst omgeving Nijmegen, want ik kan hem nu niet komen brengen helaas.
Je kan bellen op: 0641295138 of hier reply-en.
Greetings,
Blighty |
|
|
| Partyhardy! |
| tering wat jammer dat je niet kunt komen man! :( beterschap met je oog! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Tis mij gelukkig nog nie overkomen maar het lijkt me verschrikkelijk om net op t laatste moment te moeten afhaken.
Beterschap iig.
En PartyHardy... El Mafkeso :D, wanneer gaan we elkaar weer eens huggen :tongue2 |
|
|
| Bouma-Bros |
Nu ga ik heel erg twijfelen of ik toch nog ga.....
Sander en z'n vriendin gaan wel, maar ik wilde deze eigenlijk overslaan...
Ik woon in Arnhem dus kan het kaartje makkelijk bij je ophalen op weg naar Rotterdam toe....
Wie gaat me overtuigen dat ik moet gaan?! Of zal ik lekker chill thuis op de bank blijven vanavond?! :toocool:
Sido |
|
|
| Partyhardy! |
Sido=> gewoon gaan man! dit wordt weer super gewoon! :) :cool: en nu dus zelfs voor de helft! :)
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
En PartyHardy... El Mafkeso :D, wanneer gaan we elkaar weer eens huggen :tongue2 |
hehe ja gekko! het wordt wel weer eens tijd om flink los te gaan! :eyespop: :D ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Wie gaat me overtuigen dat ik moet gaan?! |
2 redenen waarom je moet gaan:
1e: sounds of the tiesto taking control
2e:| quote: | | Of zal ik lekker chill thuis op de bank blijven vanavond?! | op de bank zitten heb je als je 75 bent en in een bejaardencentrum zit tijd genoeg voor dus gewoon gaan feesten. |
|
|
| Bouma-Bros |
De verleiding is groot om te gaan, maar ik denk dat ik er toch voor kies om over 2 weken naar JAMES HOLDEN in The Q in Zwolle te gaan....
Al weet je het met mij nooit dus misschien bel ik je vanavond nog Blighty! :toothless |
|
|
| blighty |
Hi,
Is goed, ik hoor wel van je :)
Greetings,
Blighty |
|
|
|
|