return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
TE KOOP: Kaartje voor 4 Elements (Omgeving Nijmegen)
View this Thread in Original format
blighty
Hoi,

In verband met een ontstoken oog, ben ik genoodzaakt om thuis te blijven vanavond :(:( Ik heb dus een kaartje over. Voor de helft van de prijs mag je hem hebben, E16,50. Liefst omgeving Nijmegen, want ik kan hem nu niet komen brengen helaas.

Je kan bellen op: 0641295138 of hier reply-en.

Greetings,
Blighty
Partyhardy!
tering wat jammer dat je niet kunt komen man! :( beterschap met je oog!
!_PeTrUs_!
Tis mij gelukkig nog nie overkomen maar het lijkt me verschrikkelijk om net op t laatste moment te moeten afhaken.

Beterschap iig.


En PartyHardy... El Mafkeso :D, wanneer gaan we elkaar weer eens huggen :tongue2
Bouma-Bros
Nu ga ik heel erg twijfelen of ik toch nog ga.....

Sander en z'n vriendin gaan wel, maar ik wilde deze eigenlijk overslaan...
Ik woon in Arnhem dus kan het kaartje makkelijk bij je ophalen op weg naar Rotterdam toe....

Wie gaat me overtuigen dat ik moet gaan?! Of zal ik lekker chill thuis op de bank blijven vanavond?! :toocool:

Sido
Partyhardy!
Sido=> gewoon gaan man! dit wordt weer super gewoon! :) :cool: en nu dus zelfs voor de helft! :)

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

En PartyHardy... El Mafkeso :D, wanneer gaan we elkaar weer eens huggen :tongue2


hehe ja gekko! het wordt wel weer eens tijd om flink los te gaan! :eyespop: :D ;)
basvh
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Wie gaat me overtuigen dat ik moet gaan?!


2 redenen waarom je moet gaan:

1e: sounds of the tiesto taking control

2e:
quote:
Of zal ik lekker chill thuis op de bank blijven vanavond?!
op de bank zitten heb je als je 75 bent en in een bejaardencentrum zit tijd genoeg voor dus gewoon gaan feesten.
Bouma-Bros
De verleiding is groot om te gaan, maar ik denk dat ik er toch voor kies om over 2 weken naar JAMES HOLDEN in The Q in Zwolle te gaan....

Al weet je het met mij nooit dus misschien bel ik je vanavond nog Blighty! :toothless
blighty
Hi,

Is goed, ik hoor wel van je :)

Greetings,
Blighty
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement