|
Marc et Claude - Loving You (DJ Isaac Remix) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
man wat lul je nu sjinees,
dit is echt een zwaar kiqke beuqe plaatje. BAM BAM BAM STAMPUHHHHHH
MY STYLE IS HARDSTYLE!!!!!
hardstyle de GEKSTE!!!!!!
:p |
we gaan op nexus wel zwaar pillen slikken en STAMPUH BEUQUH JAAAA TOCH?:p:D:eek: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
we gaan op nexus wel zwaar pillen slikken en STAMPUH BEUQUH JAAAA TOCH?:p:D:eek: |
ja en wat pep en sos snuiven en dan lekker hakken en beuQen op eye-riz :p
of ik neem me heroïne spuit mee :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
zeker stiekem porno kijken:D |
Haha! Da was ook ut eerste dat bij mij op kwam... :D |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Haha! Da was ook ut eerste dat bij mij op kwam... :D |
Omdat jij dat (ook) doet misschien ;) ??
WTB.
ps: om toch ook nog iets on-topics te schrijven: ik vond de darkmoon remix van dit nummer altijd wel okay, heb er al een tijd niet meer naar geluisterd overigens. De Marco V remix is ook vet maar niet zo goed als Tolerance is. |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by WTB
***clearing history and deleting temp internet files***
|
vergeet je cookies niet te wissen ... daar kun je ook verdomd goed aan zien waar je ongeveer heen gesurft hept enzo :D :D :D |
|
|
| Optimus |
zoals
wtb@beastiality[1].txt
wtb@freesex[2].txt
wtb@politiekepartijenbabes[2].txt
wtb@gaydatinggroningen[2]txt
wtb@sexsexsex[2].txt
wtb@ilikelittlegirls[1].txt
dus verwijder die ook maar:D |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Optimus
zoals
wtb@ilikelittlegirls[1].txt
dus verwijder die ook maar:D |
Die stond niet op m'n pc, ik ben 1.95 meter dus dan zijn lange vrouwen makkelijker in het gebruik (of je moet heeeeeeele kleine vrouwtjes hebben natuurlijk).
WTB.
ps: Ben jij trouwens Opti-knuppel op Gay-Dating.nl??? Zo ja, laat LekkereBoy82 met rust, hij is van mij!!!!!:whip: :D :D |
|
|
| Optimus |
huh, nee ik ben SuperDilDo daar. Maar ik ga daar weg, want ik kan geen dates daar meer krijgen:D:D:D
Maar weer ff over Loving You (Isaac Remix)
wat een KUTNUMMER ZEG!:eek: |
|
|
| TimeportE |
| ik moe zeggen dat ik de marco v remix wel erg vet vin.. die heb ik ook btw op vinyl en ben der best blij mee! :) |
|
|
| Little Theseus |
Dj Isaac rulezzzzz!!!
Ik vind die nieuwe plaat van dj tiesto ook erg goed, ehh, 643 lethal industries ofzo! beuq 2 da max! da bomb!
P.S.WTB! neem winxp en maak je eigen user aan met password, kan niemand er zomaar inkomen :cool: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Dj Isaac rulezzzzz!!!
Ik vind die nieuwe plaat van dj tiesto ook erg goed, ehh, 643 lethal industries ofzo! beuq 2 da max! da bomb!
P.S.WTB! neem winxp en maak je eigen user aan met password, kan niemand er zomaar inkomen :cool: |
neej man, hij heet in my lethal memory at flight 643, echt een stampnummer!!!!!!:D:
en op Windows ME heeft ie m ook hoor, mijn profielcookies zit vol met bovengenoemde cookies:D:D:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by WTB
(ook) |
We hebben een bekentenis :D
eieregooie@ratemypooh[1]
:D
Grtz! |
|
|
|
|