return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Marc et Claude - Loving You (DJ Isaac Remix) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by magrec
man wat lul je nu sjinees,


dit is echt een zwaar kiqke beuqe plaatje. BAM BAM BAM STAMPUHHHHHH
MY STYLE IS HARDSTYLE!!!!!
hardstyle de GEKSTE!!!!!!

:p



we gaan op nexus wel zwaar pillen slikken en STAMPUH BEUQUH JAAAA TOCH?:p:D:eek:
magrec
quote:
Originally posted by Optimus



we gaan op nexus wel zwaar pillen slikken en STAMPUH BEUQUH JAAAA TOCH?:p:D:eek:


ja en wat pep en sos snuiven en dan lekker hakken en beuQen op eye-riz :p



of ik neem me heroïne spuit mee :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
zeker stiekem porno kijken:D


Haha! Da was ook ut eerste dat bij mij op kwam... :D
WTB
quote:
Originally posted by eieregooie


Haha! Da was ook ut eerste dat bij mij op kwam... :D


Omdat jij dat (ook) doet misschien ;) ??

WTB.

ps: om toch ook nog iets on-topics te schrijven: ik vond de darkmoon remix van dit nummer altijd wel okay, heb er al een tijd niet meer naar geluisterd overigens. De Marco V remix is ook vet maar niet zo goed als Tolerance is.
Access
quote:
Originally posted by WTB
***clearing history and deleting temp internet files***


vergeet je cookies niet te wissen ... daar kun je ook verdomd goed aan zien waar je ongeveer heen gesurft hept enzo :D :D :D
Optimus
zoals

wtb@beastiality[1].txt
wtb@freesex[2].txt
wtb@politiekepartijenbabes[2].txt
wtb@gaydatinggroningen[2]txt
wtb@sexsexsex[2].txt
wtb@ilikelittlegirls[1].txt


dus verwijder die ook maar:D
WTB
quote:
Originally posted by Optimus
zoals

wtb@ilikelittlegirls[1].txt


dus verwijder die ook maar:D


Die stond niet op m'n pc, ik ben 1.95 meter dus dan zijn lange vrouwen makkelijker in het gebruik (of je moet heeeeeeele kleine vrouwtjes hebben natuurlijk).

WTB.

ps: Ben jij trouwens Opti-knuppel op Gay-Dating.nl??? Zo ja, laat LekkereBoy82 met rust, hij is van mij!!!!!:whip: :D :D
Optimus
huh, nee ik ben SuperDilDo daar. Maar ik ga daar weg, want ik kan geen dates daar meer krijgen:D:D:D

Maar weer ff over Loving You (Isaac Remix)

wat een KUTNUMMER ZEG!:eek:
TimeportE
ik moe zeggen dat ik de marco v remix wel erg vet vin.. die heb ik ook btw op vinyl en ben der best blij mee! :)
Little Theseus
Dj Isaac rulezzzzz!!!
Ik vind die nieuwe plaat van dj tiesto ook erg goed, ehh, 643 lethal industries ofzo! beuq 2 da max! da bomb!

P.S.WTB! neem winxp en maak je eigen user aan met password, kan niemand er zomaar inkomen :cool:

Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
Dj Isaac rulezzzzz!!!
Ik vind die nieuwe plaat van dj tiesto ook erg goed, ehh, 643 lethal industries ofzo! beuq 2 da max! da bomb!

P.S.WTB! neem winxp en maak je eigen user aan met password, kan niemand er zomaar inkomen :cool:


neej man, hij heet in my lethal memory at flight 643, echt een stampnummer!!!!!!:D:


en op Windows ME heeft ie m ook hoor, mijn profielcookies zit vol met bovengenoemde cookies:D:D:D
eieregooie
quote:
Originally posted by WTB
(ook)


We hebben een bekentenis :D

eieregooie@ratemypooh[1]

:D

Grtz!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement