return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
צריך עזרה!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
t0xIc
quote:
Originally posted by nesher
03-madelyne-beautiful_child__hiver_and_hammer_remix-snd.mp3
או
02-madelyne-beautiful_child__4_strings_vocal_remix-snd.mp3
תנסה


חולה על הטראק הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מת עליוווו שרוף עליו למרות ששמעתי אותו רק פעם אחת אצל גיטלמן ממממ בעיקרון לדעתי המוזיקה שטיסטו מנגן היא לא מסחרית אבל התקליטן עצמו מסחרי אש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
03-madelyne-beautiful_child__hiver_and_hammer_remix-snd.mp3
או
02-madelyne-beautiful_child__4_strings_vocal_remix-snd.mp3
תנסה


וואי איך הייתי חורש על הטראק הזה שזה רק יצא... חבל על הזמן
טראק ממש מצוין... לא ידעתי ששמים אותו במסיבות... ההיבר והאמר ישלוט!!

ואני לא ממש בקיא בתחום הזה נשר אבל תנסה
01-sylver-forgiven_hot_tracks_mix-heb
רמיקס טיפה יותר קצבי מהדאנס הרגיל... ישראלי כמובן...
ומשמיעים עכשיו ממש הרבה את ראמפ שבטח יש לך
ובבלקוני שמים לידידנו גילי את
01_alpha_team_-_wheels_2002_extended_version-sq
שזה גם מסחרי בצורה מגעילה בטירוף...
ואני יחשוב על עוד כמה
warpedd_
טראק כל כך מעפן
לא מבין למה עשו אותו

בכל מקרה יש גם את
aquagen - hard to say im sorry (:eyespop: )
aquagen - summer is calling (:nervous: )
mad'house - like a prayer
follow the leader
laava - whereever you are (pulsy ver;) )דווקא לא רע
klea - tic toc (הרגיל נראה לי)
nesher
buhhhhhhhhh
גדול
Follow the leader
איזה מצחיק זה
חחחח
שמעתי את זה במסיבה נקראתי
כל ה"כוסיות"(בנים ובנות) מהבלקוני ידעו את זה באלפה
םחחח
ימין ושמאל ובלא בלא בלא
זה אשכרה מזכיר לי את השירים שהיינו שרים בגן
שימו רגל לפנים שימו רגל להסתובב וכף נמחא
חה חה
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by warpedd_

laava - whereever you are (pulsedriver remix)דווקא לא רע
klea - tic toc (הרגיל נראה לי)



השיר של פולס פשוט בן זונה יפה!!

ותודה לגואטג
איך פיספתי אותו...
טוב זה היה בתקופה של שיאאאאא השפל

וה
TICTOC
רימקיס של
Magik Muzik
גם בן זונה!
warpedd_
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



השיר של פולס פשוט בן זונה יפה!!

ותודה לגואטג
איך פיספתי אותו...


מוש יא דלוק
אתה עושה לי קווט ורושם קרדיט לגואטג??
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by warpedd_


מוש יא דלוק
אתה עושה לי קווט ורושם קרדיט לגואטג??


כי הוא גילה לי אותו לפני כמה חודשים ורק לפני כמה ימים התחלתי לשמוע אותו

פולסדרייבר מלךךךךךךךךךךךךךךך
nimrod levi
מיקס באמת נחמד
אבל חסר בו משהו לדעתי
nesher
אולי משמיעים את זה הרבה
אבל
John Creamer & Stephane K remix
לא מסחריים בגרוש
וגם לא יהיו
t0xIc
תאמת שאני יותר שמעתי במסיבות תמיקס של רובי רוירה
הוא חזק ביותרררר גם יש אותו בסט של עופר ניסים המתחנגל
מממ אישית מעדיף תמיקס של
J.c And S.K

Ariels
quote:
Originally posted by t0xIc
תאמת שאני יותר שמעתי במסיבות תמיקס של רובי רוירה
הוא חזק ביותרררר גם יש אותו בסט של עופר ניסים המתחנגל
מממ אישית מעדיף תמיקס של
J.c And S.K


המלצתי על זה לפני חודשיים שלוש קצת לפני שקניתי את התקליט
טראק תותח
!!!!!!!!!! טה טה טה טה טה טה...טה


!!!!!!!! אהההה לגבות
NaOren
quote:
Originally posted by guetag
las ketchup - The Ketchup Song



eize shir camud ze....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement