| t0xIc |
| quote: | Originally posted by nesher
03-madelyne-beautiful_child__hiver_and_hammer_remix-snd.mp3
או
02-madelyne-beautiful_child__4_strings_vocal_remix-snd.mp3
תנסה |
חולה על הטראק הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מת עליוווו שרוף עליו למרות ששמעתי אותו רק פעם אחת אצל גיטלמן ממממ בעיקרון לדעתי המוזיקה שטיסטו מנגן היא לא מסחרית אבל התקליטן עצמו מסחרי אש |
|
|