return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Vertkligen Off Topic!!!
View this Thread in Original format
TrancE_GyLLe
har en massa dvd filmer från tahiland hemma men när jag ska kolla på dom blir dom i svart å vitt.... ingen som vet hur man ställer in bild inställningarna på en sony ns310.????

MVH// GyLLe
s-case
har du kollat om din dvd spelare klarar att spela
alla regioner ?
TrancE_GyLLe
om en dvd spelare inte klarar av regionen så kan den inte ens öppna filmen... så d kan inte vara d.....
-=Kotten=-
Kanske finns nått om det här....orkade inte leta själv....


http://www.dvdforum.nu
Aendy
En annan helt off topic grej. Fattaru har gjort en låt åt Högdalens AIS herrlag i elitserien i innebandy. Någon som vet hur man får tag i den?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement