|
HardStyle !!!
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
ואללה תודה אחי
ה
DJ Michel
ענק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה תודה אחי
ה
DJ Michel
ענק |
אני הורדתי את ה משהו 5
של ה 40 מגה
וזה סגנון שאני לא אוהב
מין
hard happy hardcore
מוזר
לא יודע איך להגדיר, אולי אתם מגדירים את זה כ
HARD STYLE
אני נראה לי אוריד עוד מעט את
PAVO
כי אני יודע מבעמוד מועד שהוא נותן סטים של
HARD TRANCE
וזה מה שאני אוהב
אהה ושכחתי להגיד שאני מקדיש את הטרד הזה למוש |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ואללה תודה אחי
ה
DJ Michel
ענק |
אם צח אהב את זה
זה כבר סימן שזה לא הארדסטייל....
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני הורדתי את ה משהו 5
של ה 40 מגה
וזה סגנון שאני לא אוהב
מין
hard happy hardcore
מוזר
לא יודע איך להגדיר, אולי אתם מגדירים את זה כ
HARD STYLE
אני נראה לי אוריד עוד מעט את
PAVO
כי אני יודע מבעמוד מועד שהוא נותן סטים של
HARD TRANCE
וזה מה שאני אוהב
אהה ושכחתי להגיד שאני מקדיש את הטרד הזה למוש |
שומע מחר חבר שלי מביא לי דיסקים
יהיה לי מקום על המחשב
אני ממש אבל ממש מפוצץ
נראה לי נשאר לי ג'יגה כללי....
ואני מפוצל לשלושה כוננים |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אתה חייב להזכיר לכל אלה שיש להם חיבור איטי שיש להם חיבור כזה??????
חחחח סתם אחי, אולי אני יוריד משהו בלילה..תודה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שומע מחר חבר שלי מביא לי דיסקים
יהיה לי מקום על המחשב
אני ממש אבל ממש מפוצץ
נראה לי נשאר לי ג'יגה כללי....
ואני מפוצל לשלושה כוננים |
IT'S TIME TO BURN ;)
תודה חן... אני לא חולה ארדסטייל אבל נשמע מה יש |
|
|
| t0xIc |
dj isaac
יש לי מיזמן תורידו ואללה סט חזק בטירוף |
|
|
| DjChook |
מצאתי עוד אפטיפי עם 4 סטים של
hard style
מאזור אוגוסט
אם מישהו רוצה בגלל שזה אפטיפי שישלח לי הודעה באייסיקיו
ואני אשלח לו |
|
|
| CoBrA-MaN |
אחי
אחלה סטים..
קצת ישן
אבל עדיין אחלה
:D
keep it up ;)
אגב, יש לך איזה
Track list \ Cue
שיתווסף לסטים ?
:D
תודה מראש |
|
|
|
|