|
Pois (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Jag vill oxå kunna snurra på grajor!!! Fast jag är rädd mitt dansande hade blivit lidande om jag hade fått en massa uppmärksamhet som eldartist... centrumbarn som man är. |
|
|
| mindshooter |
| Hm förstår inte riktigt vad du menar Aendy... Jag dansar alltid med mina Pois. Och det går alldeles utmärkt...äntligen kan jag dansa till vilken musik som hellst och ändå uppskatta det. Trance är dock bäst såklart :) |
|
|
| robstar |
Asså...
WHOOOOA!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
As grymt ju!!! :) |
|
|
| lonne |
Håller med de andra grabbarna, Cool film...:D
Nu en liten fråga, lirar de bra psytrance eller spelas de ngt uplifting eller progressive ? |
|
|
| [nils] |
| ashmed! phett me para!!! snygggt! :) :D ;) |
|
|
| Vizay |
| kungligt mind....jag kommer på lördag....svär vid hela mitt liv å alla mina ägodelar.....ska fan inte missa igen :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by lonne
Håller med de andra grabbarna, Cool film...:D
Nu en liten fråga, lirar de bra psytrance eller spelas de ngt uplifting eller progressive ? | '
Psytrance skulle jag nog vilja påstå...jag har hört touchar av melodic stajl dock.....tycker dom spelar bra Psy iaf..till skillnad mot andra fester jag varit på...
Tackar för all possitiv feedback :) Kolla in infon jag fått i den andra tråden om långholmen för dom som ska dit |
|
|
| Ravesquad |
| Coolt Kenny o Steve:thepirate jävligt coolt! |
|
|
| dj_hysterix |
Jävlar mindshooterix!!! :eyes: :eyes: :eyes: fan va nice :)
bra editing oxå steve:rolleyes: |
|
|
| tjockis |
men eldsjäl-introt på filmen ska inte vara där...
eftersom inte eldsjäl har tillfrågats om användandet så är det så gott som väldigt olagligt att göra så. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det finns versioner utan eldsjäls logga.... Nu är det ju så att den varken har copyright märket C ni vet eller registrerd R et....
Fullt lagligt men kanske inte ok för eldsjäl.... Hör med mindshooter... han e med i den comunityn iof. |
|
|
|
|