|
I Love Techno - Nov 9th 2002
|
View this Thread in Original format
| techno:logy |

Naam: I Love Techno 2002
Datum: Zaterdag 9 november 2002
Lokatie: Flanders Expo, Gent Belgie
Tickets Presales: 33,00 € bij Ticketservice
Website: http://www.ilovetechno.be
Line-up:
- Red Room hosted by Session
Adam Beyer
Marco Bailey
Redhead
Rino Cerrone
Rush
Tom Hades
- Yellow Room hosted by Intec
Bryan Zentz
C1
Carl Cox
Oxia
Tomaz
Trevor Rockliffe
- Blue Room hosted by Cocoon
Jacek Sienkiewicz
Justin Berkovi
Marco Corola
Pascal F.E.O.S.
Stanny Franssen
Sven Väth
- Orange Room
Anthony Pappa
Filterheadz
Peter Novak
Remy
Timo Maas
Youngsters, The
- Green Room
Darren Price
Deetron
Misstress Barbara
T-Quest
Underworld
- Switch Area hosted by Body to Body
Dr. Elektroluv
Ed & Kim
Golden Boy
Spacid
Tonic
TIME TABLE (click) |
|
|
| Bellie |
ECHT WEL!!!!!
Tering wat heb ik een zin zeg.Wordt alweer mn 3de X :p
Dit keer ook Adam Beyer dus.vet vet!Eind van de maand gelijk kaartje halen.
GREETZ!! |
|
|
| DanceTrend |
Als de bankrekening het toestaat.. Wie weet :)
(Bas voor het geval dat jij gaat replien, dit is gewoon 3242113 keer zo vet dan IC) |
|
|
| SnuggLe |
Damn, ik wil ook naar zo'n flex techno feestje :)
Alleen kut dat ik 9 november dus al in China zit.
Awakenings lukt ook al nie :( GVD! |
|
|
| New Wave |
| JAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik wil ook...maar hoe :( |
|
|
| Nook |
| ziet er onwijs vet uit, jammer dat ik er geen geld voor heb :( |
|
|
| AlFerox |
ik ben er ook bij!! :D
ik ben wel benieuwd naar de rest van de line-up, want de echte kanonnen moeten volgens mij nog bekend gemaakt worden.. (althans dat hoop ik! :)) |
|
|
| techno:logy |
Ja, ik ga ook zeker weten, maar voor de gene die er al geweest zijn: hoe zit het met de minimumage in Belgie, en met de controles?
Ben nog geen 18, maar had geen problemen bij IC 2001 |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by New Wave
JAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik wil ook...maar hoe :( |
Met de trein is Gent goed te doen, ik ga het iig proberen. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Met de trein is Gent goed te doen, ik ga het iig proberen. |
jah maar hoe duur zou dat wel niet zijn :conf:
Ik wil dit ook weles meemaken, ziet er zeker vet uit! :D |
|
|
| T.H.C. |
| Ehmm graaf graaf kweet 't niet meer,(ik mag van de dokter ook niet meer op de prijzen letten tegenwoordig, word ik depri van ;) )maar je kan in Nederland gewoon kaartje kopen naar Gent, ik weet nog wel dat het in belgie goedkoper was, dus geen retourtje halen gewoon in Belgie internationaal loket je kaartje terug halen. |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by techno:logy
Ik heb deze ook al gepost in het internationale gedeeltje maar hier past ie meer thuis denk ik
de 9de november in de flanders expo in gent belgie word i love techno weer gehouden, dit is er al bekend over de line-up:
- Rush
- Adam Beyer
- Redhead
- Darren Price
- Trevor Rockliffe
- Oxia
- Underworld (live)
- Pascal FEOS
- Justin Berkovi (live)
- Sven Vath
- Jacek Sienkiewicz (live)
- Marco Bailey
- C1
- Carl Cox
- Stanny Fransen
- Timo Maas
- Deetron
And many more to be confirmed...
(deze line-up stond op een flyer uitgedeeld op 4-elements)
De voorverkoop begint 21 september |
Nou ik wens iedereen veel plezier die daar heen gaat, iig niet mijn ding. Techno vind ik eentonig(nou geen geflame he:D ) |
|
|
|
|