return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
צריך עזרה במציאת שיר
View this Thread in Original format
divx-master
אנשים לא מזמן יתא טראנס חדש לתקווהה .. אני צריך את זה לעבודה שלי באזרחות

אז פלייז תגידו לי איך קוראים לזה

תודה מראש
Hell_Copter
Human Evolution - Hatikva
זה מה שאתה מחפש
divx-master
quote:
Originally posted by Hell_Copter
Human Evolution - Hatikva
זה מה שאתה מחפש


אהה כן בדיוק תודה אחי !!1
divx-master
אחים !!! משהו יודע איפה אשפר להוריד או מאיפה להשיג את הטראנס של התקווה של עלה ירוק

יש להם שיר שהם עשו .. טראנ סלתקווה אני חייב אותו

יש בקאזה רק חצי שיר !!

פאקק
DjChook
היה לי אותו פעם

שפירסמו אותו באתר שלהם בקמפיין הבחירות האחרון

אהה אין מצב שיהיה לי את זה איפשהו עכשיו

אני אשאל חברים עם מישהו שמר את זה

יש מצב שמישהו מהם כן
divx-master
quote:
Originally posted by DjChook
היה לי אותו פעם

שפירסמו אותו באתר שלהם בקמפיין הבחירות האחרון

אהה אין מצב שיהיה לי את זה איפשהו עכשיו

אני אשאל חברים עם מישהו שמר את זה

יש מצב שמישהו מהם כן
\\

וואלה סבבה
NaOren
tagid Alon,
ma kvar avihu lacem avoda???

(ani roshem kaca ki mishum ma ee efshar ivrit...)
t0xIc
אם אני לא טועה יש לי את זה באיזה חור באחד ההרדיסקים שלייי
מממ כןן כןן יש לי אתזה אני עכשיו שומע אתזההה
חחחח איזה ישראלי זה!!!

Kintaro_(Amir_Afergan)_-_Hatikva_Isreali_Anthem.mp3

וואיי זה חזק!!! חחח


זה מה זה עושה לי חשק למסיבות של פעם בכיתה ו' עם אייל ברקןןן
GOOD MORNING ISREALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

וכל הטראנס ישראלי הזהההה
divx-master
quote:
Originally posted by t0xIc
אם אני לא טועה יש לי את זה באיזה חור באחד ההרדיסקים שלייי
מממ כןן כןן יש לי אתזה אני עכשיו שומע אתזההה
חחחח איזה ישראלי זה!!!

Kintaro_(Amir_Afergan)_-_Hatikva_Isreali_Anthem.mp3

וואיי זה חזק!!! חחח


זה מה זה עושה לי חשק למסיבות של פעם בכיתה ו' עם אייל ברקןןן
GOOD MORNING ISREALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

וכל הטראנס ישראלי הזהההה


אחי האייסי שלי

156508929

ייאו אתה מלך !!!
Flotser
quote:
Originally posted by divx-master
אחים !!! משהו יודע איפה אשפר להוריד או מאיפה להשיג את הטראנס של התקווה של עלה ירוק

יש להם שיר שהם עשו .. טראנ סלתקווה אני חייב אותו

יש בקאזה רק חצי שיר !!

פאקק


יש לי , אתה עדיין צריך?

t0xIc
אתה כבר ברשימה חחח
תשלח לי הודעה ואני ישלח לך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement