|
צריך עזרה במציאת שיר
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
אנשים לא מזמן יתא טראנס חדש לתקווהה .. אני צריך את זה לעבודה שלי באזרחות
אז פלייז תגידו לי איך קוראים לזה
תודה מראש |
|
|
| Hell_Copter |
Human Evolution - Hatikva
זה מה שאתה מחפש |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
Human Evolution - Hatikva
זה מה שאתה מחפש |
אהה כן בדיוק תודה אחי !!1 |
|
|
| divx-master |
אחים !!! משהו יודע איפה אשפר להוריד או מאיפה להשיג את הטראנס של התקווה של עלה ירוק
יש להם שיר שהם עשו .. טראנ סלתקווה אני חייב אותו
יש בקאזה רק חצי שיר !!
פאקק |
|
|
| DjChook |
היה לי אותו פעם
שפירסמו אותו באתר שלהם בקמפיין הבחירות האחרון
אהה אין מצב שיהיה לי את זה איפשהו עכשיו
אני אשאל חברים עם מישהו שמר את זה
יש מצב שמישהו מהם כן |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
היה לי אותו פעם
שפירסמו אותו באתר שלהם בקמפיין הבחירות האחרון
אהה אין מצב שיהיה לי את זה איפשהו עכשיו
אני אשאל חברים עם מישהו שמר את זה
יש מצב שמישהו מהם כן | \\
וואלה סבבה |
|
|
| NaOren |
tagid Alon,
ma kvar avihu lacem avoda???
(ani roshem kaca ki mishum ma ee efshar ivrit...) |
|
|
| t0xIc |
אם אני לא טועה יש לי את זה באיזה חור באחד ההרדיסקים שלייי
מממ כןן כןן יש לי אתזה אני עכשיו שומע אתזההה
חחחח איזה ישראלי זה!!!
Kintaro_(Amir_Afergan)_-_Hatikva_Isreali_Anthem.mp3
וואיי זה חזק!!! חחח
זה מה זה עושה לי חשק למסיבות של פעם בכיתה ו' עם אייל ברקןןן
GOOD MORNING ISREALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
וכל הטראנס ישראלי הזהההה |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אם אני לא טועה יש לי את זה באיזה חור באחד ההרדיסקים שלייי
מממ כןן כןן יש לי אתזה אני עכשיו שומע אתזההה
חחחח איזה ישראלי זה!!!
Kintaro_(Amir_Afergan)_-_Hatikva_Isreali_Anthem.mp3
וואיי זה חזק!!! חחח
זה מה זה עושה לי חשק למסיבות של פעם בכיתה ו' עם אייל ברקןןן
GOOD MORNING ISREALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
וכל הטראנס ישראלי הזהההה |
אחי האייסי שלי
156508929
ייאו אתה מלך !!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by divx-master
אחים !!! משהו יודע איפה אשפר להוריד או מאיפה להשיג את הטראנס של התקווה של עלה ירוק
יש להם שיר שהם עשו .. טראנ סלתקווה אני חייב אותו
יש בקאזה רק חצי שיר !!
פאקק |
יש לי , אתה עדיין צריך? |
|
|
| t0xIc |
אתה כבר ברשימה חחח
תשלח לי הודעה ואני ישלח לך |
|
|
|
|