return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France

 
31.12.12 Luminosity New Years BANG @ Club Exposure, Zadnvoort, NL [trance]
View this Thread in Original format
DianeDesEtoiles
Bon bah :)))

LINE-UP RELEASE
With massive events like the Luminosity Beach Festival and Luminosity Trance Gathering, Luminosity has proven it is possible to gather the biggest fans and celebrate one love, the love for trance music and all it’s subgenres. Many epic moments we have witnessed at the beach and because of all the requests for a luminosity event in the winter we just couldnt refuse… So there you have it, a new trance night in a very intimate venue and an international line-up you will love:

Daniel Kandi
Menno de Jong
Ali Wilson
Paul Webster
Suncatcher
Wellenrausch (live)

VENUE
The venue club Exposure is a very intimate location with a maximum of 500 visitors. It is located 600m from the Central Station of Zandvoort and very easy reachable by public transport. Luminosity will make sure this New Years Eve party will be of Luminosity quality so visuals and atmosphere will be amazing as you are used to.


IN SHORT
When: 31st of December 2012
Where: Club Exposure, Zandvoort (Kosterstraat 1A)
Time: 22.00 - 06.00
Tickets (500 limited capacity): 100 x early bird € 9,50 + 100 x early bird € 20,13 // Regular presales € 25,- // Includes a free champagne toast at midnight!

Pre-sales available at http://www.luminosity-events.nl

Email enquiries: [email protected] // More info: www.luminosity-events.nl

Perso line up qui me tente carrément, webster c'est du bon, menno après son set de la lumi le samedi soir, comment dire que OUI MEGA OUI, Kandi ca va aussi le reste, c'est cool ... le tout dans une ambiance trance, entre pote, club super, des gens motivés etc, bref... ca m'fait TROP envie donc, en mode orga là ... :D

Lumi NYE
Diane +1
Migoa?
Chasis?


Orga (spéciale dédicace à Julien :p )
Pour l'instant je pense en voiture, j'ai une chambre de dispo pas loin du club, en studio (donc avec coin cuisine) pour la nuit du 31 au 1er. Comme évoqué par Adri, why not faire 2 jours ... à vos suggestions :)
PyrofraG
Au bord de la mer en hiver dans un club petit ..... hum non merci ; je le ferai encore avec mon groupe de pote du lycée, l'année prochaine par contre un petit trip sur Londres je dis pas:p
Defcon_7
Ah bien de vous organiser via TA :)

Bon par contre de mon côté pas interessé ;)
greg69
ça me disait bien au départ mais pas motivé du tout par le line up...
_greggy_
Idem sauf que j'étais pas motivé au départ.

Le line up ne vend franchement pas du rève
anne348
Nous pareil ;)
Kartman
Trop loin ca couterait trop cher et le rapatriement sanitaire serait dur a vivre.

Pis je préfère les line up d alcoolos paysans :D


Par contre si c'etait pas un 31/12 le line up m'aurait vraiment motivé quasiment que du bon !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement