return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
De hoe bevalt je nieuwe opleiding thread 2002 :)
View this Thread in Original format
Jappio
Heb van meerdere mensen al gehoord dat ze nieuwe opleiding hebben gevolgd, maar hoe bevalt ie eigenlijk?

Denk dat mijn opleiding (bedrijfskunde in Rdam) wel gaat bevallen, weinig les, en de colleges zijn tot op dit moment niet echt al te ingewikkeld (wel slaapverwekkend af & toe :rolleyes: :)) Xie hier Trancefool ook nog wel is langslopen, en verders issut vrouwen gehalte ook wel redelijk (in vergelijking met vorige opleiding :))

Ik denk dus dat ik nog wel tijdje doorga met de opleiding :)

LtR!
Cosmic Guy
Voor mij geldt een beetje hetzelfde verhaal, alleen doe ik Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU Amsterdam en zie ik Trancefool niet vaak langslopen.....

Kheb maar 8 uur per week (!) college, en elke woensdag vrij. Ook het vrouwengehalte is hoog, ik schat toch zeker 75%:tongue3
SnuggLe
Oke, dat wordt stappen in Amsterdam en Rotterdam!!!!!
Hou ff wat plaatsen vrij :)
TranceFool
Jep ik doe dus net als Jappio bedrijfskunde tot nu toe vind ik het ook wel te volgen. Alleen zie ik methodologie nie echt zitten, volgens mij willen ze ons ombouwen tot kakkers :D:D, tering wat een taaltje das gewoon niet leuk meer :p. Vrouwengehalte is zeker niet verkeerd nee.

Trouwens 19 september eerste Dance Again feessie, Erick E in de Now & Wow, hoorde dat dat wel vet was van jullie dus daar willik misschien wel heen. Jappio misschien ook wel toch? zou wel kewl zijn :D
franzelare
Ik ben net begonnen met versneld elektrotechniek aan de UT in enschede! ik doe de hbo instroom.

Het is wel de tering zwaar moet ik zeggen vooral het begin! want wij hebben nu 6 wiskunde vakken in het eerste triemester en daar word je echt niet vrolijk van kan ik je vertellen!!!

Ik besluit na de eerste tentamenperiode of ik doorga of niet :)
dus tot die tijd doe ik het even iets rustiger aan met feesten om te zien hoe het allemaal op school gaat!
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Alleen zie ik methodologie nie echt zitten, volgens mij willen ze ons ombouwen tot kakkers :D:D, tering wat een taaltje das gewoon niet leuk meer :p.


Methodologie? Dat heb ik ook echt veel gehad. Is toch niet zo bijzonder? En tsja, dat taaltje hoort er gewoon bij op de Universiteit. Heeft geen ruk te maken met kakkers ofzo....
Btw, hebben jullie een boek van Cook&Cambell??
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe


Methodologie? Dat heb ik ook echt veel gehad. Is toch niet zo bijzonder? En tsja, dat taaltje hoort er gewoon bij op de Universiteit. Heeft geen ruk te maken met kakkers ofzo....
Btw, hebben jullie een boek van Cook&Cambell??

neej dat boek hebben we niet....
aan dat taaltje zallik wel moeten wennen :), die vent die dat college gaf was iig wel een kneus zeg tering, Jappio isset denkik wel met me eens :p, beetje Austin Pouwers figuur
magrec
Hoe bevalt mijn opleiding......


ruk


2 uur les in de week,


Ik weet niet meer wat ik moet doen met al die vrije tijd, op me werk is het niet zo druk, dus daar kan ik niet zoveel werken nu.

Beetje opruimen voor de verhuizing, kamer al 10x omgebouwd, snelcursus koken (ouders 2 weken op vakantie en geen zus meer thuis)
Ga morgen maar een website maken ofzo. Beetje crossen op de veluwe met me atb (dat mag nog deze week en dan ook niet meer)

Gratis zwemmen maarja dat is ook maar een 25m bad hmm gelukkig zit ik al over de helft met mijn opleiding....

(eigen schuld dikke bult had ik maar meer studiepunten moeten halen vorig jaar, dan liep ik nu stage...)
kolkiewolkie
ik heb een jaar stagegelopen en het voelt zo ongeveer als weer opnieuw beginnen met je opleiding!

maar wel supercool nu, want mogen onze eigen opdrachten bedenken.. het idee is om een bestaande auto te onthoofden (cabrio maken dus) en dan zelf alle verstevigingen te ontwerpen zodat ie ook de straat op mag :D

relaxed rooster ook wel, 1x in de twee weken maandag en dinsdag vrij, en anders nog elke maandagmorgen dus :D
pivot
vorig jaar zat k nog op de uni....maar ben nu met andre opleiding begonnen.....
namelijk sport management en marketing(afstudeerrichting commerciele economie) aan de HES....tis wel lache tot nu toe..
tis niet een sport opleiding ofzo (keb wel 4uur sport) maar het gaat meer over de commerciele kant van de sport....wel gaaf dus
voor drest elke dag j00djes vroeg (6.45) me bed uit maar ben meestal al wel vrij vroeg vrij

greetz,

Cosmic Guy
quote:
Originally posted by pivot
vorig jaar zat k nog op de uni....maar ben nu met andre opleiding begonnen.....
namelijk sport management en marketing(afstudeerrichting commerciele economie) aan de HES....tis wel lache tot nu toe..
tis niet een sport opleiding ofzo (keb wel 4uur sport) maar het gaat meer over de commerciele kant van de sport....wel gaaf dus
voor drest elke dag j00djes vroeg (6.45) me bed uit maar ben meestal al wel vrij vroeg vrij

greetz,


Bedoel je de HES Amsterdam? Daar heb ik ook op gezeten namelijk. Ken misschien ook wel een paar van die sportdocenten.
pivot
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Bedoel je de HES Amsterdam? Daar heb ik ook op gezeten namelijk. Ken misschien ook wel een paar van die sportdocenten.


ja die ja....beetje gaar gebouw nu..
maar volgend jaar zitten we op super nieuw en mooi gebouw bij de arena(schijnt)
k heb nu sport van oostermeijer nu....wel relaxe leraar:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement